نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
۲ |
۵
پاشازاده: من به آن دو کودک آزار لقب حیوان هم نمی‌دهم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رفتار آن دو فرد با کودکی که شغل شریفی دارد و در این سن و سال برای کمک به خانواده چوپانی می‌کند به قدری زشت و منزجر کننده بود که نمی‌توان برای چنین افرادی از واژه های مرسوم استفاده کرد.

خبرورزشی - مهدی پاشازاده بعد از جدایی از تیم ماشین‌سازی به تازگی سرمربی تیم دسته اولی چوکای تالش شده است .تیمی قدیمی که در خطر سقوط به لیگ دسته پایین تر قرار دارد و پاشازاده به دنبال حفظ سهمیه چوکا در لیگ دسته اول است.

این مربی استقلالی در خصوص اینکه چرا فرصت کار در لیگ برتر را پیدا نمی کند گفت: سالهاست کار مربیگری می کنم و کارنامه ام مشخص است ولی علی رغم همه موفقیت ها در لیگ دسته دوم و اول فقط دوبار و برای چند هفته فرصت کار در دو تیم بحران زده و قعر نشین لیگ برتری را پیدا کردم. مسلماً مشکل از خودم است برای کار باید یک سری خصوصیات و اصول را نادیده گرفت. من آدمی نبودم که لابی داشته باشم و بتوانم با هر شرایطی کنار بیایم چیزی که خیلی ناراحتم می کند و بارها باعث شده با مجموعه ای که در آن فعالیت دارم به مشکل بخورم دروغ است. متاسفانه بنای کار ما در ایران شده دروغ! نه فقط در فوتبال بلکه در خیلی جاها می بینیم فونداسیون کار دروغ است. وقتی از مسئولین و افراد با سابقه و صاحب منصب به راحتی دروغ می شنویم  از مدیر باشگاه یا بازیکن چه انتظاری می رود.

کاپیتان  اسبق استقلال  با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن  دو طرفدار تیم رقیب یک کودک را آزار داده‌اند گفت: متاسفانه من هم این فیلم را دیدم حتی نمی‌توان روی آن دو نفر اسم ‌حیوان گذاشت چون توهین به حیوانات است زیرا حیوانات همنوعان خود را آزار نمی دهند مثلاً هرگز شیرها  شیر شکار نمی کنند. هیچ فرقی هم نمی کرد آن نوجوان طرفدار کدام تیم بود. اگر طرفدار پرسپولیس بود و دو نفر به عنوان طرفدار استقلال هم آن حرکات را انجام می دادند هیچ جایی برای دفاع و توجیه نداشت. نوجوانی که شنیده ام در روستاهای اطراف سبزوار زندگی می کند و برای این که کمک خرج خانواده باشد همراه با پدرش گوسفندان یک  گله دار را  به چرا می برند. الان در مملکت مان چند درصد نوجوانان چنین غیرت و همتی دارند که در این سن و سال کار کنند و کمک خرج خانواده باشند. از طرفی انتشار این کلیپ ناراحت کننده می تواند درس بزرگی باشد برای بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس و تیمهای پر طرفدار اینکه یک بچه چه تعصبی روی تیمش دارد. همین بچه می‌تواند الگوی برخی بازیکنانی باشد که جلوی دوربین  دم از عشق و علاقه به تیمشان می زنند اما جلوی دوربین به هر  بهانه‌ای از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند.

پاشازاده در خصوص عملکرد چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امکانات باشگاه‌های ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با نمایندگان کشورهای عربستان، امارات، قطر، ازبکستان و...نیست  ولی هر چهار تیم تا اینجای مسابقات امتیازات خوبی جمع کرده‌اند و شانس صعود دارند. شکست فولاد کمی کار را برایش  سخت کرد اما در بازی های باقی مانده با کسب حداکثر امتیازات می تواند صعود کند .استقلال ۲ پیروزی پرگل به دست آورد و متاسفانه در بازی مقابل الدحیل شکست خورد که دلیلش می تواند کم تجربگی باشد. در بازی برگشت استقلال و الدحیل خواهید دید که قطری‌ها برای نباختن بازی می‌کنند استقلال در بازی رفت نباید هیجانی کار می کرد که متاسفانه هیجانی بازی کرد و شکست خورد. فوتبال مثل شطرنج است و پیچیدگی های خودش را دارد امیدوارم این شکست تجربه شده باشد برای کادر فنی و بازیکنان تا در ادامه مسیر به موفقیت برسند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیامک IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    دقیقا درست گفت حتی حیوانات همنوع خود را شکار نمیکنن و لطفا کار زشت دو نفر رو به حساب طرفدار قرمز و آبی نگذاریم
  • سیامک IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    درست میگه اما کار زشت دو نفر رو به اسم هوادار قرمز و آبی نگذاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی