نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
درگیری شدید دو استقلالی/ تو در قد و قواره من نیستی!/ یادت باشد چه ویس‌هایی برای من فرستادی!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علیرضا نیکبخت واحدی گفت: به نظرم درست نیست درباره کسی صحبت کنم که در حد و قواره ام نبوده و نیست.

خبرورزشی - علیرضا نیکبخت واحدی مدافع چپ سابق استقلال با تمجید از پیروزی های پرگل این تیم برابر حریفان عربستانی و عراقی گفت: عملکرد استقلال فوق العاده تماشایی و دلنشین بود. کادر قبلی تیم آقای فکری و همکارانشان زحمات زیادی کشیدند اما شرایط آن طور که می‌خواستند جلو نرفت.

وی اضافه کرد: تفاوت این تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا همه حریفان را به وحشت انداخته با تیمی که تا یک ماه قبل همه نگرانش بودیم و امید زیادی نسبت به آینده اش نداشتیم عاملی به اسم انگیزه است. بازیکنان استقلال کیفیت بالایی داشته و دارند که جذب این باشگاه بزرگ شده اند آنها از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند که چنین فوتبال ایران مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق  به نمایش می گذارند. عملکرد فرشید اسماعیلی و محمد نادری بسیار بهتر از ماه های گذشته شده است و مهدی قایدی هم ستاره تیم در دو بازی گذشته بوده است. الان همه حریفان  از استقلال می ترسند و به نظرم در بازی با الدحیل هم 3 امتیاز به تیم کشورمان تعلق می گیرد.

نیکبخت واحدی در خصوص صحبتهای علی لطیفی مبنی بر جلسات او  با لیدرهای تیم چوکا گفت: به نظرم درست نیست درباره کسی صحبت کنم که در حد و قواره ام نبوده و نیست. من باید در مورد اسطوره هایی نظیر علی دایی، علی کریمی، فرهاد مجیدی و ... اظهار نظر کنم اما چون تهمت زده خیلی کوتاه باید بگویم آقای محترم! شما اخلاقی نداری؛ یادت باشد چه ویس هایی  برای من فرستاده ای! یادت باشد بزرگترین افتخارت در فوتبال گلزنی به تیم (هابن من) لبنان بوده است. شاید هم اسم این تیم را درست تلفظ نکرده باشم چون تیم مطرحی نیست. من نیازی ندارم با هر کسی جلسه بگذارم اما شما که به اصطلاح سرمربی بودی یادت هست به جای اینکه بالای سر تیم باشی کجاها بودی؟ 

علی لطیفی علیه نیکبخت واحدی چه گفته بود؟

به گزارش خبرورزشی، علی لطیفی که مربی ناکام تیم‌های دسته یکی است در چوکا هم دوام نیاورد. استعفای او اما با یک مصاحبه جنجالی همراه شده است. او درباره نیکبخت واحدی که مدتی دستیار لطیفی در چوکا بود، ادعاهایی کرده که قطعا بدون پاسخ باقی نمانده است:

*بعد از بازی ملوان که با یک پنالتی مشکوک باختیم و داور تحت تاثیر مراسم سالگرد قایقران بود، آقایان در تالش جلسه گذاشتند و گفته بودند تیم باید صعود کند. این حرف ها را کسانی می زدند که آرزو داشتند تیم 15 امتیاز بگیرد. بعد از بازی ملوان که این موضوعات را شنیدم، خیلی ناراحت شدم. ما تیمی ساخته بودیم که می توانست شگفتی خلق کند. همچنین شنیدیم افرادی که 100 هزار تومان به تیم کمک نمی کردند، مدعی شده بودند که تیم باید صعود کند و اگر غیر از این نباشد، تیم را پس می گیریم. من دیدم یا باید بمانم و به اهدافی که دارم برسم یا برای زنده ماندن چوکای تالش باید بروم.

*حالا مهدی پاشازاده دوست خوب من انتخاب شده؛ اصلا بدترین حالت را در نظر می گیریم و می گوییم مهدی پاشازاده مربی خوبی نیست؛ در صورتی که اینطور نیست و تجربه های بسیار زیادی دارد. حرف من این است حالا که انتخاب شده فقط باید حمایت کرد.

*من و نیکبخت همبازی بودیم، ولی دوستی عمیقی با هم نداشتیم. موقعی که گل ریحان بودیم، یکی از دوستان علی نیکبخت را معرفی کرد و گفته دوست دارد کارش را در مربیگری شروع کند. گفت پیش عنایتی رفته ولی مشکلاتی ایجاد شده و نتوانسته کار کند. صحبت که کردیم گفت من نفر پنجم هم باشم، کار می کنم. من علی چینی را به عنوان دستیار اول معرفی کردم و علی نیکبخت را به عنوان دستیار دوم. معمولا مربی ای که کار نکرده، کنار خط نمی رود ولی من به نیکبخت گفتم که برود. حالا مشکلاتی ایجاد شد که او جدا شد و رفت. بعد می دیدم که تولد لیدرها را استوری می کرد. شنیدم می گفته علی لطیفی مربی خوبی نیست و کمک کنید من مربی شوم. این را البته به لیدرها نگفته بود. من خیلی ناراحت شدم. گفتم اگر قرار است مربی شوی باید بروی و کار کنی. با استوری که نمی شود مربی شد. لیدرها تولد بنده را استوری کرده بودند ولی من تولد آنها را استوری نکردم.

*باورم این است که شان یک بازیکن سابق و یک سرمربی این نیست که با یک هوادار و لیدر برای مسئولیت گرفتن استوری بگذارد. با بازیکنان بعد از بازی ها حرف می زد و اردو را به هم می ریخت. به آنها می گفته چرا ما دفاعی بازی می کنیم؛ من باشم هجومی بازی می کنیم. بعد هم استوری می گذاشت و نمی گفت منظورش من هستم یا علی چینی. من مربی و مدیر فنی تیم های مختلفی بوده ام؛ اکسین، راه آهن، گل ریحان، ملوان و .. حرفم این است تا زمانی که کار می کردم با تمام وجودم کار می کردم ولی وفتی تمام می شد دیگر به کسی زنگ نمی زدم. آقا اصلا شما بهترین هستید ولی هر چه بوده تمام شده و برو؛ اینطوری من یا رضا عنایتی می فهمیم که اشتباه می کنیم. هیچ کس اینطوری مربی نشده است. نیکبخت دوره بازیگری توانمند بود و بسیار بازیکن خوبی بود ولی دوره بازیگری و بازیکنی متفاوت است. مدیریت 5 بازیکن هم سخت است. آنهایی که لابی کرده اند برای سرمربیگری هم موفق نمی شوند. هر حرفی از طرف ایشان زده شود، جواب می دهم. من چیزهایی را می گویم که کسی نمی تواند بگوید. آن زمان به خاطر چوکا گذشتم، ولی الان قصه فرق می کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    شما که خودتو در حد علی دایی می دونی پس چرا دستیار دوم علی لطیفی شدی؟
    • مهدی هکتور IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      بی خیال، طرف عشقشو به پول فروخت حالا دوباره خودشو اسطوره آبی میدونه.... اون وقت تو توقع داری رفیقش رو نفروشه
    • تاجی اصیل ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      جالبه یه سری طرفدار لنگی میان از طرف استقلالیا کامنت میزارن و از سوزش و داغی که علی نیکبخت براشون گزاشته، عقده هاشونو اینجا با اسم استقلالیا عنوان میکنن!!!! اولاً که علی لطیفی رو آدم و عالم میشناسه و از هوچی گریش خبر دارن... اینکه هرکجا باشه ناپاک کار میکنه و فقط لب و دهن هست و صرفا ادعا داره... نیکبخت هم کاملا درست گفته که لطیفی در حدش نیست چون واقعا نیست!!! نیکبخت کجا بوده و لطیفی کجا بوده که خودشو با ده تا بازی جا کرده تو پیشکسوتهای استقلال و واسه خودش از این راه دکون باز کرده.... بیخیال بابا دییگه همه لطیفی رو میشناسن... نیکبخت جان ما استقلالیا بعنوان یه پیشکسوت واقعی قبولت داریم و پشتت هستیم... این کامنت لنگیا رو هم که به اسم استقلالیا دارن اینجا کامنت میزارن برات اهمیتی نداشته باشه چون برای ما استقلالیا هم اهمیتی نداره و فقط خودتو عشق است..
    • میثم IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      علی نیکی کسی که هر کاری رو انجام میده جز مصیبت خرابکاری کار دیگه ای نداره قهرمانی با پرسپولیس گفت من از اول هم استقلالی نبودم دوباره قلعه نویی دست کشید به سرش یکدفعه شب خوابید صبح بلند شد گفت استقلالی هستم کلا علی نیکی هر چی از نظر فنی بازیکن عالی بود اما سراسر زندگی همشهری مون پر از حاشیه داستان ربطی به استقلالی پرسپولیسی بودن هم نداره شخصیت علی همین
    • حمید علوی CA ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      دوستان بنظرم بهتره این روزا روح و روانمون رو با نتایج خوب تیم‌هامون در آسیا مشغول کنیم و کیف کنیم تا اینکه ذهنمون رو‌ مشغول این جور اختلافات و رفتارهای عجیب و غیرحرفه ای بکنیم. حیف نیست بجای فکر مردن به نتایج بازی‌ها و نتایج عالی استقلال و پرسپولیس و نتایج خوب تراکتور و فولاد بشینیم به این دعواها فکر کنیم!؟
    • جواب به تاج (فیک) IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      (عزیز ششتقلالی، کیسه) شما چرا جو گیر میشی . شخصیت نیکبخت رو همه میشناسن. ایشون نان به نرخ روز خور هستن. تعصبی هم ندارن. فرض بر این بگیریم که مثلا حرفهاش درست بوده... چه کسی این حق رو به تو و اون نیکبخت و هرکس دیگه مثل امثال شماها داده که خودتون رو از فلانی بالاتر بدونید. مگه کی هستید... همین طرز تفکر امثال شماست که منیت و خودشیفتگی رو رواج میده طوری که خدا رو هم بنده نیستید. آدم خوبه متواضع باشه... و خودش رو برار از کسی ندونه. اگر با شخصی مشکل داریم فقط درباره مشکلاتی که داریم صحبت کنیم. نه اینکه جایگاه شغلی کجاست. یکی هستش که ممکنه جایگاه شخصیتی ضعیفی داشته باشه. که گفتنش اشکالی نداره. ولی اینکه فلانی کدوم تیم معروف یا نامعروف رو هدایت میکنه... حالا من چون فلان جای معروفتر و بهتر بودم ، پس فلانی در حدم نیست. عزیزم این یعنی کبر و غرور و خودپسندی... به خداوندی خدا اگر مرام و مسلکم عین خودتون میبود طوری درباره نیکبخت به راستی و حقیقت صحبت میکردم که فردا حتی نتونه سرشو بالا نگه داره... هیچ کسی بی عیب نیست.
  • مهدی هکتور IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    باز خوبه فرهاد مجیدی رو به عنوان اسطوره قبول داره....
  • حسین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    اقای نیکبخت به استقلال خیانت کردی ولی دیدی که امیر خان دوباره بهت فرصت داد تا به استقلال برگردی هنوز هم درس نگرفتی
  • غضنفر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • شمسعلی. IL ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    علی دایی و علی کریمی را در کنار جک تری دی قرار دادن خودش توهینه آقای نیک بخت لااقل می گفتی مجتبی جباری تا خدای نکرده کسی فکر دیگری نکند
    • کاربر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      شما به جلالوف خودتون ببخش! مجیدی بنده خدا هر بازی ازش تست دوپینگ میگرفتن ولی جلالوف مصاحبه کرده بود 4سال ازم تست دوپینگ نگرفتن! الانم که پرسپولیس به وطنش برگشته، 3بازیه فیکس تو تیم از دفاع به حمله در رفت و آمده و استانداردهای لیگ انگلیسو شکونده :))) ظاهرا غیر از واکسن، یه چیزهای دیگه هم از روسیه وارد شده که تا 7-8 سال دیگه گندش در میاد!
  • علیرضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    استقلال از خبر ورزشی شکایت میکنه خداروشکر
  • پویا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    آقای نیکبخت واحدی
  • احسان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    جالب شد، هر موقع استقلال نتیجه میگیره امثال شما شروع به جو سازی علیه تیم و بازیکنانش می کنید، حالا که موضوعی واسه جو سازی نداريد افتادید بجون پیشکسوت... احتمالا ناهارش چرب نبوده
  • علیرضاا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    مربی همیشه ناکام لیگ یک رو خوب اومدی خبر جان به هر حال رفاقت با نیکی در تمام ارکان خبر ورزشی حس میشه
  • محمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    آقای نیکبخت تو وقتی رفتی تیم رقیب برا تاج کبیر مردی. نه خودت اسطوره بدون نه استقلالی. تو در حد علی لطیفی نیستی لطیفی آبی موند تا آخر دست از سر اس اس بردار
  • فرساد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    نیکبخت وقتی بازی هم میکرد خیلی بازیکن درسطح بالایی نبود معروف بود ولی از لحاظ فنی معمولی بود.مربیگری کلاس درس و علم روانشناسی میخاد.چرا حالا همه بعد از فوتبالشون پیله کردن به مربیگری مدرسه فوتبال بزنین پولدارین که..چهارتا استعداد تواین بچه ها پیداکنین که بند پ و حمایت کننده ایی ندارن
  • علییییییییییییییه لطیفی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    نیکبخت سرور من و پیروزی است
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دوستان تیترهای خبرورزشی همش منفی و برعلیه استقلاله ، خبرهای کم اهمیت پیروزی رو بزرگ جلوه میده و خبرهای استقلال رو جو منفی میده
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    من خودم مشهدیم و میدونم این سیستم به هم ریختن و تفرقه انداختن برای رسیدن به اهداف و به قول مشهدیها زرنگ بازی نسبتش تو مشهدیها و یه استان مرکزی دیگه بالاست. البته با معرفت هم زیاد داره. البته این جور ادمها بی ریشه و بی قیدن من میدونم لطیفی چی میگه. این مردک هم انگشت عسلی ابیها و قرمزها را خورد و جفتشو گاز گرفت
    • سی بی1300 IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      منظورت یه استان مرکزی دقیقاکجاس؟؟؟؟؟
  • مهدی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    شما طرفدار پرسپولیسی هر چه درگیری و چرته را پخش میکنی حالا هرچند کوچیک باشه تو خبرات همش از پرسپولیس قلم میزنید هرچند استقلال ۵ تا گل زده باشه هر چه خوبه هر خبری خوبه برا پرسپولیسه هر چه سیاهه برا اسنقلاله شما یک رسانه بی طرف وحق گو نیستید
  • رضا IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    باز استقلال چندتا نتیجه خوب گرفت و باز رسانه ها شروع کردند به حاشیه درست کردن برا استقلال تا تمرکز این تیم ب هم بریزه.
  • فوتبالدوست IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    هردوتا بازیکن خوب هستند
  • شاهین IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    جالبه خبر ورزشی میگرده دنبال خبرهای حاشیه ای برای استقلال دیدن تو زمین چیزی پیدا نمیشه تیم حاشیه نداره خوب بازی میکنه میگردن ذنبال خبرهای حاشیه های از بازیکنهایی که ممثلا سالهای قبل تو استقلال بودن والان این مسایل واخبار هیچ ربطی به باشگاه استقلا نداره..طرف بازیکن گل گهره .سایلش تو این تیمه تیتر میزنن بازیکن استقلال واقعا مشخصه تو کلشون جز حاشیه سازی چیزی نمیگذره اگه اینجوریه یه خبر هم از انتونی استوکس و صادقیان ومهمونیها وکباره رفتناشون بزارید ناسلامتی اینا بعد از نیکبخت ولطیفی اومدن وخبراشون تازه تره...
  • A.R.M.Y IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    وای ول کنین اینارو الکی اعصاب خودتونو ب خاطر این چیزا خراب نکنین خودتون مهمترین تا اینا از ارامش خودتون میگذرید ب خاطر اینا؟
  • اهل فن IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    دمت گرم دوست خوبم گل گفتی باز استقلال رو قلطک افتاد دوباره خاله زنگ ها شروع کردن به امید پیروزیهای پی درپی تیم عزیزمآن اس اس
  • 4444 IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    خبر ورزشی و روزنامه ها هم دیدن استقلال داره نتایج خوبی میگیره فقط منتظر یه خبرین که بزرگش کنن تا استقلال رو به حاشیه بکشونن خجالت داره به خدا دیگه زمان این حربه ها تموم شده برای یک بار هم که شده بزرگ بشین اخبار بهتر به مردم بدین دیگه تا کی میخواین حاشیه درست کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی