نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هرکاری می‌شد انجام دادم تا به پرسپولیس بروم اما .../ زنده بودنم را مدیون یک استقلالی هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جوان پدیده مشهد که یک بار موردتوجه برانکو و در نیم فصل هم یحیی گل محمدی قرار گرفته بود، نتوانست پیراهن پرسپولیس را از آن خود کند.

خبرورزشی - علی نعمتی مدافع جوان پدیده مشهد که دو فصل قبل در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود و در نقل و انتقالات زمستانی نیز از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در این تیم دعوت شده بود، به دلیل عدم دریافت رضایتنامه نتوانست به خواسته خود دست یابد.

وی در خصوص کار با مهدی رحمتی به عنوان بازیکن و سرمربی گفت: خداراشکر ما کادر جوان و با نگیزه ای را در اختیار داریم و همین موضوع در آینده می‌تواند باعث موفقیت ما شود. مخصوصا مهدی رحمتی که همیشه حامی ما بوده درست مثل زمانی که من در بازی با پیکان مصدوم شدم. من جانم را مدیون ایشان هستم و از ایشان تشکر می‌کنم. واقعا لحظات سختی بود و هرچند چیزی یادم نمی‌آید اما ایشان یک حرکت بزرگ انجام داد و تا همیشه سپاسگزار او هستم.

علی نعمتی در خصوص اینکه چرا در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس نشد گفت: من گزینه نخست یحیی گل محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس بودم. صحبت‌هایی در خصوص انتقال من صورت گرفت اما من با پدیده قرارداد دارم. هرکاری از دست برمی‌آمد انجام دادم تا به پرسپولیس بروم و تمام سعی و تلاش خود را کردم اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی کادر فنی و باشگاه بودند. تیم به من نیاز داشت و تصمیم آنها این بود که من در مشهد بمانم و من هم قبول کردم. از همین جا از همه هواداران پرسپولیس نیز ممنون هستم که پیگیر حضور من در این تیم بودند و به من لطف داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اگه حرکت رحمتی را بیرانوند انجام داده بود تا مدتها تیتر اخبار صداوسما بود! ولی بجاش صداوسیمایی که رسول پناه را ممنوع الصدا و تصویر کرده، چندماه دنبال محرومیت رحمتی اونم بخاطر عکس گرفتن در تمرین تیم با یه طرفدار در خارج از ایران بود. از عبده تا رضوانی
  • کیسه رئیس مافیا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    همه تون توهم دارید باختهای زیاد و نتیجه نگرفتنهای سالهای اخیر تاثیر زیادی داشته روی این توهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی