شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
۰ |
۵
این خیبر بوی صعود می‌دهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان، چهارمین پیروزی متوالی شاگردان ویسی برابر تیم سرسخت ملوان رقم خورد تا لیگ یک، مدعی جدیدی برای صعود به لیگ برتر به خود ببیند.

خبرورزشی - محسن کرامتی؛ لیگ یک، امسال مدعیان قدرتمندی به خود دیده است. مس، استقلال خوزستان، بادران و فجر سپاسی شاید از ابتدا مهمترین مدعیان صعود به لیگ برتر بودند. این پیش بینی از ابتدا با کادر فنی و بازیکنان برجسته این تیم‌ها در ذهن دنبال کنندگان این لیگ پر هیجان وجود داشت. اما حالا یک مدعی جدید به این تیم‌ها اضافه شده است: خیبر خرم آباد! تیم ریشه داری از دیار زاگرس که با سرمایه گذاری مسعود عبدی به عنوان مالک رویای حضور در لیگ برتر در سر دارد. گواه این مدعی تقویت این تیم از نیم فصل دوم رقابت‌ها است. خیبر که از ابتدا با امید روانخواه استارت زد، علی رغم بازی روان و زیبا، امتیاز زیادی دشت نکرد تا تیم به رده های پایین تر رفت. جدایی او از خیبر و بازگشت روانخواه به لیگ برتر هم برای او خوب بود و هم برای تیم لرستانی. عبدالله ویسی در انتقالی غیر منتظره قید پیکان لیگ برتری را زد و سکان هدایت خیبر را به دست گرفت. ابراهیم میرزاپور هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی خیبر حضور داشت که کفه ترازوی کادر فنی این تیم را سنگین‌تر می‌کرد.

جذب روزبه شاه‌علی‌دوست، هافبک کهنه‌کاری که روزگار خوبی در نساجی نداشت هم اقدام خوبی برای تقویت کمربند میانی خیبر بود. گل پیروزی مالک خیبر برای تقویت این تیم اما جذب پدیده لیگ یک بود. آرش افشین که مهاجم زهرداری است از شهرداری آستارا جدا شد و راهی خرم آباد شد تا خط آتش خیبر در کنار عارف رستمی خطرناک‌تر از گذشته شود. 

خیبر در پایان نیم‎‌فصل نخست لیگ یک با ۱۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم بود. حالا در نیم فصل دوم خیبر چهار پیروزی متوالی داشته است و به رده پنجم جدول رسیده است. حالا شاگردان ویسی تنها ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و فرصت کافی برای رسیدن به رده های بالاتر را نیز در اختیار دارند. پیروزی برابر بادران مدعی، بردن استقلال ملاثانی، پارس جنوبی و ملوان در نیم فصل دوم، نشان از همت خیبر برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. خیبری که در دهه شصت در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی می‌کرد باری دیگر در رویای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران است. این تیم حالا مشاور بزرگی را هم در کنار خود می‌بینید. علی کریمی به تازگی مشاور مالک باشگاه خیبر شده است و در بازی‌های اخیر تماشاگر پروپا قرص سبزپوشان لرستانی است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی