عواقب رفتار نسنجیده پرسپولیس ادامه دارد/ گوا و هند رسماً شکایت کردند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت رسمی کردند.

خبرورزشیحدود یک هفته قبل باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند به دلیل انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس که از دیدگاه آنها توهین به مردم هند تلقی می شد از طرف ایرانی به AFC شکایت کرد.

شکایت رسمی هندی‌ها یکی دو روز قبل به باشگاه پرسپولیس رسید و در نتیجه تیم حقوقی این باشگاه تلاش های خود را برای ارائه لایحه دفاعی با همکاری یک وکیل بین المللی آغاز کرده است. این لایحه در روزهای آتی به AFC ارسال خواهد شد.

البته باشگاه پرسپولیس به عناوین مختلف بابت این پست جنجالی از مسئولان فدراسیون هند و باشگاه گوا عذرخواهی کردند اما با این حال هندی ها برای دفاع از حیثیت خود کوتاه نیامدند.

جالب است که مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه درگاه های ارتباطی و اطلاع رسانی رسمی این باشگاه را در اختیار ندارند و آنها زیر نظر تیم رسانه ای کارگزار رسمی آنها اداره می شود مسئولیت این ماجرا را به آنها واگذار کرده اند. هر چند که در کنفدراسیون آسیا مشکلات داخلی در پرسپولیس مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که پست مذکور در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شده است و به تبع این باشگاه است که باید پاسخگوی این رفتار نسنجیده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مجهول الهویه ZA ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    باور کنید که هشتاددرصد ملت ایران هنوز هم نمیدانند که هندیان روی این مسئله حساسیت دارند. یک آشنا دارم که بیش از چهل سال قبل دانشجو بود در انگلیس و میگفت همه به ما احترام میذاشتند و دوستمان داشتند به جز هندیان. من تا اونموقع نمیدونستم هندیان نسبت به ایرانیان نظر خوش ندارند چون ما با هندیان هیچ مشکلی نداریم.
  • Hf IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    فردا با ورود هواپیمای اینا کرونای هندی رو میارن تو ایران بعد اقای کلید ساز میاد میگه مردم رعایت نکردن مردم رعایت نکردن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    کیسه کشها دست به دعا تا شاید امتیازی چیزی از قرمزپوشان کم‌ بشه ! ولی زهی خیال باطل
  • م IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    کلا پرسپولیسم حذف بشه چیزی از قدرت و ارزشش کم نمیشه بین هوادارانش زنده باد پرسپولیس و بچه های با غیرتش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی