نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حرکت زیبای امید عالیشاه ساعاتی پس از پیروزی مقابل گوا/ تیم اول و دوم نداریم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس در هند هم به فکر نخستین کاپیتان تاریخ باشگاه پرسپولیس است.

خبرورزشی - شماره ۲ پرسپولیس که در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ویژه همین بازی برگشت با گوای هند پوست انداخته و به دوران اوج خود بازگشته است در گفت‌وگو با خبرورزشی صحبت‌های ارزشمندی انجام داد.

مصاحبه اختصاصی خبرورزشی با امید عالیشاه را بخوانید:

 از بازی با گوا برای ما بگو؟ این بار خیلی راحت تر بردید. شاید هم می‌توانستید ۴ گل دیگر بزنید؟
 ابتدا می‌خواهم این برد را به حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس تقدیم کنیم. می‌دانم بستری است ولی نمی‌دانم وضعیت جسمانی ایشان چگونه است. شما می‌دانید؟

 بله، حمید جاسمیان این روزها در بیمارستان سینا بستری است.
مشکل خاصی که ایشان ندارد؟

علی پروین پیگیر کارهایش است و...
 دست علی آقا درد نکند. آقای پروین یک اسطوره با معرفت است که همیشه در کارهای خیر پیش قدم می‌شود.

 لابد می‌دانی سبک بازی تو را هم خیلی دوست دارد؟
به شخصه علاقه زیادی به علی آقا داشته و برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

 در مصاحبه با AFC از تاکتیک‌های خودتان گفتی. بیشتر توضیح می‌دهی؟
به هر حال یک بار با این تیم بازی کرده و شناخت کاملی از این تیم داشتیم. خیلی هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما پیروزی با اختلاف ۴ گل مقابل میزبان هم نتیجه خوبی است. شما دیدید ما واقعا سوار بازی بودیم و درتمام لحظات مسابقه درحال پاسکاری بودیم. بازی گروهی ما به نظرم گویای تاکتیک برتر پرسپولیس بود.

اواخر بازی هم دوربین روی چهره سرمربی اسپانیای تیم گوا زوم کرد که به نشانه تأسف و از سر ناچاری سر تکان می‌داد؟
گوا تیم خوبی است اما به نظرم از تجربه کافی برای این رقابت‌ها برخوردار نبود. البته در دو دیدار قبلی و پیش از بازی با ما هیچ گلی دریافت نکرده و خیلی خوب دفاع می‌کردند ولی حریف تجربه بیشتر بچه‌های ما نشدند.

 وقتی دیدید دیراج سینگ بهترین بازیکن بازی رفت شما و گلر اصلی تیم گوا در دیدار برگشت در ترکیب اصلی نیست تعجب نکردید یا اینکه خوشحال نشدید؟
 هر دو تیم تغییراتی در ترکیب اصلی خود داشتند. ما هم تغییراتی داشتیم ولی برای برد و ۳ امتیاز به زمین آمدیم و فرقی هم نمی‌کرد چه کسی بازی کند. هر چند دروازه بان قبلی هند گلر بهتری بود.

 شما هم به نظر می‌رسید با تیم دوم خود وارد بازی شده باشید؟
 در پرسپولیس تیم اول و دوم نداریم. همه بازیکنان برای یک هدف تلاش می‌کنند و تفاوت چندانی بین بچه‌ها نیست. این رقابت در کنار رفاقت و تلاش برای رسیدن به یک هدف رمز موفقیت پرسپولیس است.

حالا فکر می‌کنی با این برد صعود شما به عنوان تیم اول گروه E  مسابقات قطعی شده باشد؟
هنوز ۲ بازی دیگر باقی مانده است. باید با قدرت کار کنیم چون چیزی تمام نشده است.

 بعید به نظر می‌رسد در دو بازی بعدی مقابل الوحده امارات و الریان قطر به مشکلی بر بخورید؟
باید تمرکز خود را حفظ کرده و هیچ حریفی را دستکم نگیریم. همان طور که ما حریفان را آنالیز می‌کنیم، آنها هم مشغول آنالیز ما هستند. بنابراین در دو دیدار بعدی هم ششدانگ بازی خواهیم کرد.

 اولین بازی شما در مقابل الوحده امارات است. تیمی‌که ۷ امتیازی شده و می‌خواهد جلوی پرسپولیس قد علم کند. این بازی را چطور می‌بینی؟
الوحده در بازی اول هم تیمی‌با دفاع فشرده و بسته نشان داد. حالا هم می‌خواهد جلوی ما با قدرت بازی کند اما می‌خواهیم این مسابقه را ببریم و صعود خودمان را به همراه اولی گروه تثبیت کنیم. البته می‌دانیم بازی راحتی پیش رو نخواهیم داشت.

و الریان قطر که حذف شد؟
همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین‌های کشور خود هستند. در این رقابت‌ها تیم قوی و ضعیف وجود ندارد و الریان هم جزو همین تیم‌ها بود. من قبل از شروع رقابت‌ها جایی از قول لورن بلان سرمربی این تیم خواندم که گفته بود ما امسال تجربه اندوزی می‌کنیم برای سال‌های آینده و به نظر می‌رسد برنامه الریان قطر همین باشد. با این حال ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اول به بازی با الوحده امارات فکر می‌کنیم.

 راستی از نتیجه بازی نساجی مازندران و سپاهان خبردار شدید؟ تیم اصفهانی صدر جدول را از شما گرفت و...
 در حال حاضر تمام تمرکزو فکر و ذکر ما روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. پس از اتمام رقابت‌های گروه E در هند به ایران برگشته و روی بازی‌های لیگ برتر تمرکز خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی