نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عجیب‌ترین پنالتی آسیا علیه استقلال/ لحظه سوت پنالتی را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور بازی استقلال و الدحیل که انگار می‌خواست پنالتی استقلال را برای حریف تلافی کند، یک صحنه کاملا عادی را پنالتی تشخیص داد.

خبرورزشی- بازیکنان الدحیل هم فکر نمی‌کردند برخورد نه چندان جدی غفوری و اولانگا یک پنالتی برای آنها به ارمغان بیاورد اما داور مسابقه عجیب ترین پنالتی آسیا را علیه استقلال گرفت تا تیم الدحیل در نیمه اول بازنده راهی رختکن نشود.

وریا غفوری در صحنه پنالتی کنترل توپ خوبی نداشت اما به هیچ وجه روی اولونگا خطا نکرد. با این حال داور که انگار به دنبال تلافی بود، بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد تا در نهایت کار به تساوی کشیده شود.

نکته اینجاست که در بازی رفت هم داوری علیه استقلال بود و حداقل یک پنالتی صددرصد روی مهدی‌قایدی گرفته نشد. استقلال بعد از آن بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد اما به طور حتم این اعتراضات کوچکترین فایده‌ای برای نمایندگان ایران نخواهد داشت.

این صحنه را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    داور بی وجدان هرکاری کرد ک تاج بازنده از زمن خارج شه تا سعودی ها و قطری های مقیم ایران خوشحال شن ولی خداروشکر موفق نشد .گل دوم هم خطایه صددرصد رو یزدانی رخ داد.درضمننننننننننننننننننن داور فرط وفرط به استثلالی ها کارت می داد تا جلوی الاهلی محروم بدن این طرز صعود دوار نمی ارزه اخرم میشه حسرت مثل لنگی ها پنجاه سال تو حسرت قهمانی اسیا نفس میکشن جوون هاشون تو این ارزو پیر شدن.......................................................یک پنالتی جلو الاهلی برامون نگرفتن یکی جلو همین الدحیل دوتا پنالتی طلبمون.یک گل ناصحیح و خطارو بهم زدن و یک پنالتی اشتباه به ضررمون گرفتن ولی بازم با این ناداوری ها تو گروه مرگ دوم هستیم با سیزده تا گل زده اونم به این تیم ها با بازیکنایی مثل بن عطیه و الونکا و معزعلی و بوضیاف عمرسموا ومیترا و خل های دیگههههه.نه تو گروه راچکاپور و دار و دسته اش
    • طرفدار حقیقت IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      شمسعلی عزیز.واقعا که گل گفتی .به خدا قسم اگه لنگ تو همین گروه ما بود شاید میتونست الشرطه رو شکست بده و همین.جلوی الدحیل که ابکش میشد.الاهلی هم میتونست راحت شکستش بده.با این طرز بازی که از لنگ‌ تو گروه مرگ راج کاپور دیدیم.خخخخ.
  • علی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    حالا اگه لنگ بود، الان ظریف و عراقچی راهی مذاکرات فشرده شده بودن مثل پرونده نژادپرستی لنگیها علیه هند، که رفتن ماله کشی.
  • محمد IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    عموجان هیس ساکت النگ و دولنگ بازی میکنن خیلی قشنگ همچون الونگااااا الونگا = با ایمون زائد ده دقیقه پایانی ده نفره هتریک بازیکن ذخیره همین بس است
    • طرفدار حقیقت IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      همین الونگا که شما لونگیون دارید از .....با لا میرید.اگه با پرسپولیس الدحیل خورده بود تو هر بازی بهتون حداقل سه تا رو میزد .تازه دیشب هر دو گلش به استقلال اشتباه مسلم داوری بود.که هر ادم با وژدانی چه قرمز یا ابی قبولش داره.در ضمن اگه به این سبک کری خوندن ابکی شما باشه .که عمرخربین هم پنج تا گل به شما زد.خخخ.یادتون رفته.ایمون زائد ایمون زایدم نکن.به قول رحمتی بعد از چهار برد متوالی جلوی تیمتون . وقتی که ۲ بر ۰ عقب بودید.دیگه بازیکنهای استقلال اینقدر مغرور و بیخیال شده بودند که از دفاع و دروازه بان هم همه جلو کشیده بودند و میخواستن به لنگ گل سوم رو بزنن .دیگه هافبک و دفاع همینجوری راحت از طرف بازیکنان به حال خدا رها شده بود و ایمون زائد هم از این‌ فرصت استفاده کرد و سه گل دیمی و شخمی به استقلال زد!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    ظاهرا توپ به دست دفاع استقلال خورد پس اعتراض شما برای چیه؟
  • فقط سرخ IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    بنازم منطق بی منطق هرچی کیسه کشه رو آخه چرا توجیه نمیشید هیچوقت الدحیلو هم پیش ما آزادی تو ۱۰ دقیقه مثه خودتون غارغار شد انشا ننویس طرفدارحقیقت جان خوبه خودتم این اسمو انتخاب کردی بازم بگیم از افتخاراتتون؟؟ حیف شد بجا فولاد باید میخوردین به العین =6 الان صعود نکنبن حتما دلیلتون اینه : گروه ما گروه مرگ بود خخخخخخ اینم دلیل پیش پیشتون هنو الاهلی مونده صبرکن جوجه رو آخره دور برگشت میشمارن
  • مهران IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    تمام افتخار لونگ شده برد دربرابر تیم آمیتا پاچان
  • حسین IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    سلام گل دوم الدحیل با خطا انجام شد چرا پیگیری نمیکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی