اتفاق عجیب برای گیگز/ افشای رابطه جدید در آستانه دادگاه!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز، چند روز قبل از اینکه به اتهام ضرب و شتم کیت گروایل نامزد ۳۶ ساله سابق خود به دادگاه فراخوانده شود، با زارا چارلز، مدل ۳۳ ساله دیده شده است.

خبرورزشی - رایان گیگز تبدیل شده به جنجالی ترین چهره این روزهای فوتبال جهان، البته با حواشی خارج از میدان و مسائل اخلاقی. او حالا با یک مدل لباس در رابطه است، در حالی که اتهام حمله و ضرب و شتم دو زن باید در دادگاه حاضر شود، دو نفری که یکی از آنها نامزد سابق گیگز است.

ستاره سابق منچستریونایتد، چند روز قبل از اینکه به اتهام ضرب و شتم کیت گروایل نامزد ۳۶ ساله سابق خود به دادگاه فراخوانده شود، با زارا چارلز، مدل ۳۳ ساله لباس دیده شده است. یکی از منابع نزدیک به گیگز در این مورد گفته: «زارا در چند ماه گذشته از گیگز حمایت کرده است. او دختر مهربانی است، و گیگز کاملاً شفاف در مورد شرایط خودش با او حرف زد هاست. به نظر می‌رسد رابطه قوی با هم دارند.»

حمله به دو خواهر!
رایان گیگز ۴۷ ساله روز جمعه در پی اتهام حمله به دو زن از سوی دادگاه، از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک نیز برکنار شد. گفته می‌شود زن دومی که از گیگز شکایت کرده هم خواهر کوچک نامزد سابق اوست. گیگز البته تاکید دارد که بیگناه است و به دنبال این است که در دادگاه خودش را تبرئه کند.

درخواست از همسر سابق
روزنامه «سان» در گزارشی در همین مورد نوشته، گیگز که احساس درماندگی از شرایط فعلی‌اش دارد حتی به سراغ همسر سابقش، استیسی ۴۱ ساله هم رفته و از او خواسته در این ماجرا از او حمایت کند. رایان به یکی از دوستانش گفته: «واقعاً شوکه شدم، وقتی شنیدم قرار است به دادگاه کشیده شوم خشکم زد، بدنم بی‌حس شد.»

این روزنامه همچنین نوشته که گیگز در صورت مقصر شناخته شدن در این پرونده ممکن است به پنج سال زندان محکوم شود.

گیگز

یک زن قدرتمند
گیگز و استیسی، که مادر دو فرزند گیگز است، سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند. استیسی حالا با خواننده ۳۲ ساله انگلیسی مکس جورج در ارتباط است. یکی از دوستان استیسی در این مورد گفته: «او زن بسیار قدرتمندی است و حاضر هم هست که از گیگز حمایت کامل داشته باشد.»

به قید وثیقه
نوامبر سال گذشته بود که پلیس با تماسی از خانه مجلل گیگز در منطقه ورسلی که حدود دو میلیون پوند قیمت دارد مواجه شد، تماسی که از یک درگیری در این خانه خبر می‌داد. درگیری او با نامزد سابقش کیت بود و رایان به قید وقیقه از آن ماجرا رها شد. گیگز آن خانه را ماه گذشته به فروش گذاشت، خانه‌ای که به گفته اطرافیانش، آن را بسیار دوست داشت اما برای اینکه حال و هوایش عوض شد و اتفاقات قبل را فراموش کند آن را پایین‌تر از قیمت واقعی فروخت. گیگز و کیت در سال ۲۰۱۸، هشت ماه بعد از آنکه طلاق گیگز از همسر سابقش قطعی شد، با هم آشنا شدند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    گیگز که پرونده اش در این موارد جالب نیست ولی این جنبش کلاهبرداری زنان هم داره کولاک میکنه، از اخاذی اون زنه که رونالدو (با انتشار فیلم بار، مشخص شد رابطه با رضایت خودش بوده و رونالدو مست را برده بود تو اتاق)، تا جانی دپی که هم چاقو خورد و هم تختش به گند کشیده شد و آخرم شد مقصر چون بعد از همه اینا یه چَک زده بود زیرگوش خانم!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی