نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دزدی از ستاره پرسپولیس در آسیا/ کنفدراسیون فوتبال آسیا مقصر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی، ستاره تیم پرسپولیس در جدول پاس گل‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۴ پاس گل در صدر است.

خبرورزشی - ترابی ۴ پاس گل صادر کرده اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با سرقت یکی از آنها فقط سه پاس گل را برای ستاره پرسپولیس منظور کرده است. ترابی البته دو گل هم از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس به ثمر رسانده تا بهترین آمار را در این تیم داشته باشد اما مشخص نیست چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط سه پاس گل او را دیده و چشم بر یک پاس گل دیگر بسته است؟

مهدی ترابی که در العربی قطر روزهای چندان خوبی را سپری نکرد، در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های بسیار زیادی دارد و تا اینجای کار توانایی‌های خود را ثابت کرده است. یحیی گل‌محمدی هم از عملکرد مهدی کاملاً راضی است اما شنیده می شود در صورت قطع شدن صعود پرسپولیس مقابل الوحده شاید به ترابی در بازی آخر تیمش مقابل الریان قطر استراحت بدهد. ستاره پرسپولیس در آسیا امیدوار است در بازی مقابل الوحده امارات تعداد گل‌های زده و پاس گلهای خود را افزایش بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    دزد خوده همه میدونیم کار کیه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.دیدی ایرانی ها همیشه دزدی میشه میگن کار اشناست اینجا واقعاااااااااااااا کار اشناست خخخخخخخخخخخخ وای خدایاااااااااااااااااااااا تیموووووووووووووو
    • ش.ب IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      داوری رفت و برگشت با الدحیل علیه استقلال بود، سال قبلم با اشتباه داوری حذف شد ولی تیتر "دزدی AFC از استقلال" دیدید؟ همین لنگ سال قبل با اشتباه داوری دو بازی برد و فینالم که VAR بود رفت درش :)) جالبه لنگ تیم مردمی هست ولی هربار گند میزنه ظریف و عراقچی میرن ماله کشی #مکتب_عبده
  • قهرمان همه دوران IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    صعودش قطعی بشه؟!!! خبر جان همون شب بازی بعد از اتمام بازی صعود پرسپولیس با 12 امتیاز قطعی شد، چون با مرور کردن امتیازات باقیمانده اون دو گروه دیگه ( یعنی گروه B تراکتور و گروه D فولاد) حداقل به عنوان یکی از سه تیم برتر قطعی شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی