نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نوجوان استقلالی مردانگی را تمام کرد/ هر دو ضارب را می‌بخشم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نوجوان ۱۲ ساله سر سفره سحری خانواده‌اش گفت که ضاربش را به حرمت ماه مبارک رمضان می‌بخشد.

خبرورزشی - اتفاق رخ داده برای داده برای محمد مهدی بخشی نوجوان سبزواری از سوژه‌های مورد توجه بسیاری از مردم و به و یژه اهالی فوتبال قرار گرفته است و در دو روز گذشته اخبار زیادی در همین خصوص از رسانه‌ها منتشر شده است. 

شنبه شب گذشته سه نفر از کمیته هواداران باشگاه استقلال و  همین طور محمد دانشگر مدافعی که همچنان مورد غضب سرمربی تیم است از تهران به روستای (نهارگان) شهرستان داورزن سبزوار رفته و تا ساعت ۵ صبح یکشنبه مهمان منزل پدر این نوجوان ۱۲ ساله بودند. 

در ادامه  به صورت خلاصه بخشی از اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار استقلالی‌ها با محمدمهدی بخشی را می‌خوانید:

* استقلالی‌ها ساعت ۱۱ شب  شنبه  به خانه  خانواده بخشی رسیدند  و همان ابتدا هدایایی که تهیه کرده بودند به محمدمهدی اهدا کردند و  این نوجوان با خوشحالی پیراهن شماره ۷ که نام فرهاد مجیدی پشت آن حک شده بود را بر تن کرد. البته تعداد پیراهن‌ها زیاد بودو  محمد مهدی ۲-۳ مرتبه پیراهن‌هایی که گرفته بود را عوض کرد و با خوشحالی پیراهن دیگری بر تن می‌کرد.

*محمد دانشگر هدایای زیادی برای این نوجوان تهیه کرده بود که دو جفت کتانی اورجینال  حسابی نوجوان استقلالی را خوشحال کرد.

*سید مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان، امیر قلعه‌نوعی و پوریا پورسرخ به صورت تلفنی با این نوجوان صحبت کرده و از او درخواست کردند هر چیزی که احتیاج دارد را بگوید تا برایش تهیه کنند. پوریا پورسرخ بازیگر استقلالی سینما و تلویزیون خیلی احساساتی شده و بارها از این نوجوان بابت رفتار ناپسند دو فرد بزرگسال معذرت خواهی کرد. 

*محمد مهدی بخشی که از نقطه نظر آذری جهرمی‌وزیر ارتباطات مطلع شده بود به محمد دانشگر گفت: کاش می‌توانستم به وزیر پرسپولیسی که نسبت به من محبت داشته بگویم روستای ما (نت) ندارد و حتی موبایل‌ها به سختی آنتن می‌دهند و اگر می‌شود پیگیری کنید وضعیت خطوط تلفنی و اینترنت  بهتر شود.

*با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد به محض فعالیت آکادمی‌باشگاه استقلال، برای محمد مهدی بخشی  خودرویی فرستاده  شود تا به تهران سفر کرده و با آکادمی‌استقلال قرارداد ۵ ساله رسمی‌با دستمزد منعقد گردد. و از آنجا که عموی این نوجوان ساکن تهران است مشکلی بابت سکونت در پایتخت نخواهد داشت.

* این نوجوان ۱۲ ساله که از خوشحالی تا صبح بیدار بود سر سفره سحری خانواده‌اش  دوربین گفت: به حرمت این ماه مبارک  آن فردی که مرا اذیت کرد و گوش‌هایم را می‌کشید را می‌بخشم. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    ما پرسپولیسی ها از این پسر میخوایم نبخشه باید همه چیز روشن بشه. اینا کی بودند؟! چرا فیلم گرفتن. جرا فیلمو پارسال گرفتن امسال پخش کردن؟ این مسئله زوایای مبهمی داره که با بخشش این پسر روشن نمیشه
    • hamed IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      عکسشون هست با لباس پرسپولیس توی استادیوم... وقتی سرپرست تیمتون به جای محکوم کردن، میاد میگه ساختگیه، بایدم یکی مثل شما بیاد این حرفو بزنه. آقا رنگ رو بذار کنار. بچه س...اون همه اذیتش کردن...فیلمش هست، پلیس دستگیرش کرده! باز میای میگی مبهمه؟؟؟
    • مجهول الهویه ZA ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      من نمیگم ساختگیه میگم زوایای مبهمی داره. لطفا نشانی اون عکس رو که میفرمایید بگذارید. این بخشش درست نیست کودک آزاری قابل بخشش نیست در ضمن این کودک از لحاظ حقوقی رشید نیست و بخشش دست خودش نیست، ولی دارد و او باید ببخشد. البته مشکوک هم هست. مخصوصا در مورد اون کسی که پشت دوربین هستش. یه جوری رفتار میکنید که بیشتر به نظر میرسه ذوق زده اید تا ناراحت. در عجم این همه مدافعان حقوق بشر وقتی او دو هوار بینوای پرسپولیس کشته شدند کجا بودند. بیخیال دو انسان کاشیما آنتلرز را عشق است.
    • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      مثل اینکه فیلم پلیسی زیاد میبینی ها... همه چیز واضح و مشخصه
    • علی US ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      صلوات بفرستید و تمومش کنید. انقدر هم کینه ای نباشید. خوبیت نداره آدم از پسر عم خودش شکایت کنه یه عمر باید چشم تو چشم بشن.
  • gaber IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    من بعنوان پرسپولیسی می‌خوام شکایت کنه تا دیگه اینگونه رفتارها ادامه نداشته باشه .گاهی بخشش بدتر از نبخشیدن هست . نباید ببخشی . زمانه پر از دروغ و کلک و دغل هست و نبایستی فیلم ساخت و پخش کرد و در رفت شاید بخشش مسأله را پیچیده کنه .استقلالی‌ها هم نباید ندانسته احساساتی شوند .کادو و کفش در برابر این موضوع هیچه
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خوب دیگه بعد از ساختن فیلم هندی توسط کیسه ها و معروف کردن این بچه هه بایدم ببخشه!!! اگه نبخشه که همه چی لو میره که هم کارگردان و هم سه بازیگر این فیلم کیسه هستند!
    • استقلالی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      خانم محترم پلیس طرف رو دستگیر کرده بعد شما می فرمایید که فیلم هندی. شما هم از امثال همون پرسپولیسی هایی هستید که گوش این بچه رو کشیدن و تاسف برای امثال شما!!!
  • نازی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    همین میبخشم تموم!!! سناریوی خیلی بد و زشتی درست کردین کیسه های عربستانی!!! حدقل به اونی که فیلم میگرفت میگفتین سوتی نده که خودشون هم الستقلالی اند. الان باید تا آخر این داستان رفت تا معلوم بشه که چرا؟ و به چه دلیل با ساختن یه فیلم فیک توسط چندتا استقلالی میخاستن به باشگاه و هوادارهای پرسپولیس توهین کنند.
    • غضنفر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      دور از جون اگر اقوام شما با شما همچین کلیپی میساختند رضایت نمی دادین؟!!
  • خانی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    جالب شد!!! من اون هارو میبخشم!!!! از این بدتر دیگه نمیشد فیلم هندی ساختن!!! کیسه های عربستانی کشتن یه پدر با داشتن سه بچه کوچیک شب فینال آسیا، با ساختن این فیلم هندی ها پاک نمیشه!!! بهتره راهای بهتری برای باخت های پرگل در آسیا پیدا میکردی.
  • شمسعلی. AE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اولا دم خروس بیرون افتاد دوما این بچه ی ۱۳ ساله مانند یک پیرمرد ۸۰ ساله هم تیمش را نمی فروشد و هم این دو تفر را می بخشد سوما اتفاقا تا ماهیت واقعی این دو نفر روشن تشود کسی حق بخشش ندارد ، این بازی کثیف و تباتی این دو نفر با خانواده ی این کودک ۱۳ ساله و البته جریان پشت پرده ی آن که معلوم شد همه ی این داستان این پسربچه به خاطر یک تبلت بوده باید افشا و روشن شود
  • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    چه بزرگوار عاقبت به خیر شه انشالله
  • ابراهیم IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    میبخشی یعنی چی اصلا این بچه از شکایتش صرف نظر کنه و ببخشه قوقضاییه به خاطر تشویش اذهان عموی باید رسیدگی کنه و اصل داستان مشخص بشه میبخشم دیگه بدتر از این نمیشه لو داد فیلمی که بازی کردن را قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را الان اگه سایتهای خبری بدون تعصب و حرفه ای کار میکنن باید پیگیر باشن معلوم بشه داستان چی بوده
  • امید IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خوب پسر عمش بوده...باید هم ببخشه
  • محسن IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    چون کودک ازاری یک عمل ناپسند هستش و براش در قانون مجازات تعیین شده و چون این فیلم باعث ناراحتی مردم شده چه این کودک ببخشه چه نبخشه باید پیگیری بشه از سوی دادگاههای قضای کشور تا حقیقت روشن بشه شما هم نمیخواد کسی را ببخشی مملکت قانون داره و باید مشخص بشه اون دوشخص برای چه هدفی اینکار را کردن این که نشد یه فیلم بازی کردن حالا که گندش داره درمیاد میگه میبخشم
  • کیوان IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    این مردونگی نیست که ببخشه با بخشیدنش داره باعث این میشه که خیلی از حقایق پنهان بشه
  • ناشناس IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    فیلمنامه قشنگی بود... چه پسر خوبی روستاشون نت میخواد
  • بنده خدا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    ماپرسپولیسیهاهم میگیم خانواده این پسره به فرزندشون بگن اگه خدایی حقیقت داره بخاطرماه مبارک رمضان بخششی درکارنباشه تاحقایق روشن بشه الان بااین کارشون بیشترمردم ایران راناراحت کردن چون این فیلم ساختگیه وباشگاه پرسپولیس رازیرسوال بردن بای جوابگوبشن
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    سناریو کاملاً واضح و مشخص بود رسیدن به هدفی که هم نون داره هم آب
  • وکیل IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    لنگیا حرص نخورن با رضایت این بچه داستان تموم نمیشه چون این جرم جنبه عمومی داره و قانون دست بردار نیست محاکمه و مجازات اون دو تا متعرض حتمیه
  • ss US ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    به به عجب تیمی و عجب مکتب والایی! نزاد پرستی و توهین به اقوام داخلی و خارجی بود کودک آزاری هم بهش اضافه شد.دوستان گرامی یادشون رفته اسطوره پرسپولیس آقای مایلی کهن از نرده های ورزشکاه بالا می رفت و طرفداران تیم رقیب رو می زد یا تو بازیهای آسیایی دهلی دنبال داور می دوید که کتکش بزنه و با دخالت پلیس هند غائله خاتمه پیدا کرد
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    اون کیسه کش ها که تو فرودگاه توسط دانشگر مشت و لگد شدن چی
  • ایرانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    چرا بخشیدی باید اینارو میاوردن فوتبال برتر به مردم معرفی میکردندکه شایع ساختگی بودنش معلوم میشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی