امیدواری رئیس سابق فدراسیون فوتبال/ به جام جهانی برمی‌گردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی فوتبال ساحلی توس کنفدراسیون فوتبال آسیا بد جوری ذهن فدراسیون فوتبال ایران را بهم ریخته است.

خبرورزشی - در روزهایی که فدراسیون فوتبال ایران درگیر شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه بین المللی ورزش برای اعطای میزبانی به منام به جای تهران است یک خبر دیگر بد جوری ذهن مدیران فدراسیون فوتبال را مشغول کرده است. تیم‌های ژاپن، امارات و عمان به عنوان نمایندگان فوتبال ساحلی آسیا در جام جهانی مشخص شده اند در حالی که ایران در سال‌های اخیر یکی از قدرت‌های برتر فوتبال ساحلی آسیا و جهان بوده است و اکنون خود را محق می‌داند یکی از نمایندگان فوتبال ساحلی آسیا در جام جهانی روسیه باشد. گویی عدم نتیجه گیری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوره قبلی جام ملت‌ها موجب اتخاذ چنین تصمیمی‌شده است. با توجه به اینکه جام ملت‌ها در دوره جدید به بهانه ی کرونا لغو شده است هیچ کس نمی‌داند AFC از چه مکانیزمی‌برای انتخاب تیم‌های برتر قاره استفاده کرده است. 

مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره با فدراسیون فوتبال ایران صحبت کرده و ازاین تصمیم متعجب شده و از آنها خواسته در این باره با فدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کنند. او هم چنین قول داد این موضوع را شخصا دنبال خواهد کرد چرا که حق ایران بود در جام جهانی شرکت کند و در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به جام جهانی به فدراسیون فوتبال امیدواری داده است. این در حالی است که تصمیم گیری‌ها در مجامع بین المللی در سال‌های اخیر همواره علیه فوتبال ایران بوده به این دلیل که در کرسی‌های تصمیم گیری فاقد نماینده هستیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی