نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال باز هم به استراماچونی باخت/ استقلال به CAS شکایت می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در کمیته استیناف هم به استراماچونی باخت و باید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کند.

خبرورزشی -  از ابتدا هم مشخص بود که در این پرونده استراماچونی برنده می‌شود و تمام پولش را می گیرد. طبق اعلام کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال باید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به استراماچونی غرامت بدهد و احتمالاً زمان خاصی هم برای پرداخت این پول در نظر گرفته خواهد شد.

اگر قرار باشد استقلالی‌ها به دادگاه کاس شکایت کنند، باید متحمل هزینه‌های زیادی شوند که تازه در آن صورت هم معلوم نیست بتوانند رای را برگردانند. استراماچونی سیزده هفته بیشتر روی نیمکت استقلال نبود که البته نتایج خوبی هم با این تیم گرفت اما طرفین نتوانستند با هم کار کنند و استراماچونی که مطمئن بود تمام پول قرارداد دو ساله اش را می گیرد، با خیال راحت به کشورش برگشت.

عجیب این که مربی ایتالیایی از آن تاریخ تا کنون تیم جدیدی پیدا نکرده و اخیراً بحث حضورش در الغرافه قطر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خوش تیپ بی اعصاب. هیچ جا نمیتونست اینطوری دل ببره و به جیب بزنه. هیچ مالی نبوده و نیست. حالا تو الغرافه ببینیدش. یه چند تا برد رو هر مربی ای ممکنه بدست بیاره.
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    حواستون به اون پاداش آسیایی پرسپولیس باشه ندن به ماچونی
    • کاپور کومار IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      پولی که تا به حال بهتون ندادن نتیجه اینکه مثل سنوات قبل دستتون تو جیب استقلالیاست کلی هم بازیکن جذب کردین وزیراتون هم که دیگه ته خط هستن و باید خداحافظی کنن چیزی به ورشکستگی و انحلال تیمتون نمانده تا وقت هست مثل سایر هم تیمی هاتون اظهار ندامت کنین و با در دست داشتن پرچم آبی به صف فوتبال پاک بپیوندیدن که فردا دیر است
  • Amir IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    چیزی نمیشه حدود ۴۰ میلیارد تومن بخاطر یه مربی که تو نیم فصل با بازی بیشتر اول شده بود.بالاخره فرق داره اونا پولدارن میدن ولی ما پرسپولیسیا پول بهترین مربی یعنی برانکو رو نداشتیم بدیم با اون همه قهرمانی با سختی و نداشتن بازیکن حالا فرق برانکو و استرا معلوم شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی