نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لیگ برتر کجا؛ لیگ قهرمانان آسیا کجا/ مدافع استقلال از خودش جلو زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال در رقابت‌های آسیایی بیشتر از مسابقات لیگ برتر بیستم به میدان رفت.

خبرورزشی - مدافع تیم استقلال که در ابتدای فصل گذشته از تیم سپاهان به استقلال منتقل شد پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناکام در لیگ نوزدهم، تنها در ۱۲ مسابقه موفق شد برای استقلال به میدان برود. او تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم نیز در ۸ مسابقه به مدت ۶۲۰ دقیقه به میدان رفته است و این در حالی است که این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا در نصف این تعداد و در چهار بازی به مدت ۳۶۰ دقیقه به میدان رفته است. یعنی به ازای هر بازی چیزی در حدود ۷۷.۵ دقیقه؛ در حالی که او در لیگ قهرمانان در هر بازی ۹۰ دقیقه حضور ثابت داشته.

۴ بازی و ۴ حضور ثابت در ترکیب استقلال آمار این مدافع در آسیاست که مشخص می کند یزدانی در شرایط جسمانی و فنی بهتری توانسته خودش را برای رقابت‌های آسیایی مهیا کند. سیاوش یزدانی در چهار دیدار گذشته استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همواره یکی از مدافعان ثابت این تیم کنار عارف غلامی و محمدحسین مرادمند بوده است.

یزدانی از اوایل فصل پیش تا اواخر نیم فصل لیگ برتر جاری اغلب مواقع مصدوم بود و با خوددرمانی هایی که بعضا به آنها اعتراف و ابراز پشیمانی هم کرده است موجب می شد تا دوران نقاهتش طولانی‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    لنگیا میگن استقلال یه رهبر دفاعی و کاپیتان مثل سیدجلال نداره. باید بگم استقلال پژمان منتظری رو در این پست و جایگاه داشت و پژمان از نظر فنی عالی بود اما بابامسعودتون چشم دیدن پژمان رو نداشت و فراریش داد. وگرنه ما انقد مشکل دفاعی نداشتیم.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      این حرف را هزار بار بگو اما جوابش معلوم هست . اولن پژمان منتظری را استراماپولی نخواست . بعدش هم اگر پژمان منتظری قرار بود خط دفاعی را سر و سامان دهد خط دفاعی تیم قطری اش را سر و سامان میداد . پژمان منتظری زمانی که در الدوچرخه بود اصلا سرمربیان الدوچرخه بهش اعتقاد نداشتند و می گذاشتنش روی نیمکت .‌‌الان پژمان منتظری شده سر و سامان دهنده خط دفاعی در معدود بازی هایی که پژمان منتظری در ترکیب الدوچرخه حضور داشت الدوچرخه باز هم خط دفاعی اش ضعیف بود . تازه اون زمان مجید حسینی هم در الدوچرخه بود و محمد دانشگر هم در اوج بود اما باز هم خط دفاعی استقلال ضعیف تر از پرسپولیس بود . بعدش هم کارشناسان استقلالی معتقد بودند که استقلال از نبود یک لیدر خط دفاع و مدافعی که دستور دهد رنج می برد حتی در زمان حضور منتظری هم همین نظر را داشتند. بعدش تو الان میگی پژمان منتظری سر و سامان می دهد خط دفاعی الدوچرخه را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی