حرف‌های شنیدنی خالق گل باورنکردنی در فوتبال ایران/ تصاویر لحظه این گل شگفت انگیز را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید عرفانی یزد در بازی این هفته لیگ ۲ بین دو تیم شهید قندی یزد - نفت امیدیه با گلی که در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رساند موجب شد بازی به تساوی دو بر دو کشیده شود.

خبرورزشی - حمید عرفانی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرورزشی در پاسخ به این سوال که آیا ایمان به گلزنی داشت که در ثانیه‌های پایانی بازی دروازه را رها کرد و به خط حمله رفت؟ گفت: اگر بگویم که حتما می دانستم توپ به من می‌رسد و گل می‌شود که دروغ گفتم اما خوشبین بودم و پیش خودم گفتم می روم جلو. اگر توانستم به تیمم کمک کنم که گل بزنم چه بهتر و اگر هم توپ تبدیل به گل نشد فوقش باخت دو بر یک ما می شود ۳-۱.

وی اضافه کرد: البته پیش از آنکه به خط حمله بروم رو به نیمکت کردم و گفتم می خواهم بروم جلو و ضربه بزنم که دیدم مربیان دست بلند کردند و گفتند برو. ما صاحب ضربه ایستگاهی شده بودیم که توپ بلوکه شد و به اوت رفت. اوت را بازیکن ما کوتاه انداخت برای جواد رمضانی که او توپ را روی دروازه سانتر کرد و خوشبختانه توپ درست روی سر من فرود آمد و قبل از اینکه بازیکن حریف به توپ برسد من به توپ ضربه زدم و گل شد و نتیجه بازی برابر شد. 

حرف‌های شنیدنی خالق گل باورنکردنی فوتبال ایران/ تصاویر لحظه این گل رویایی را ببینید

دروازه بان ۳۴ ساله شهید قندی یزد که فصل گذشته به همراه تیم مس رفسنجان صعود به لیگ برتر را جشن گرفته است در پاسخ به این سوال که چگونه از لیگ برتر به لیگ ۲ رفته است گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم گرفته بودم این فصل برای شهید قندی یزد بازی کنم به این خاطر که من بچه یزد هستم. 

حمید عرفانی در واکنش به این سوال که واکنش رضا حسن زاده سرمربی تیم شهید قندی یزد به گلی که زد چه بوده است، گفت: او فکر نمی کرد من گل زده ام. فشار بازی زیاد بود. تصور می کرد توپ مستقیم وارد دروازه شده است. به شوخی هم گفت در آینده به تو در پست مهاجم بازی می دهم. من بازی در این پست را دوست دارم و در تمرینات همیشه در پست مهاجم بازی می کنم و گل می زنم. 

لحظه این اتفاق مهم را در دو تصویر زیر ببینید:

حرف‌های شنیدنی خالق گل باورنکردنی فوتبال ایران/ تصاویر لحظه این گل رویایی را ببینید

حرف‌های شنیدنی خالق گل باورنکردنی فوتبال ایران/ تصاویر لحظه این گل رویایی را ببینید

این گل فوق العاده را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    این اتفاقات خیلی کم پیش میاد و انصافا گل قشنگی بود ولی به نظر من هر کس باید در پست خودش مثمر ثمر باشد ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی