نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تا آخر عمر در تیم می‌مانم، اما ...
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلوارو موراتا گفت دوست دارد برای همیشه در یوونتوس بماند، اما این اتفاق به شرایط هم بستگی دارد.

خبرورزشی - آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس، برخلاف شروع بسیار خوبش در بازگشت به یوونتوس، در نیم فصل دوم افت محسوسی داشته و مصدومیت هم مزید بر علت شد که او بیشتر افت کند. همین مسئله هم سبب شده زمزمه انصراف یوونتوس از پرداخت رقم مورد نظر باشگاه اتلتیکومادرید برای قطعی کردن قرارداد قرضی او شنیده شود و این یعنی بازگشت مهاجم اسپانیایی به مادرید در پایان فصل.

موراتا که تک گل یوونتوس را در تساوی یک–یک خارج از خانه برابر فیورنتینا به ثمر رساند، در این باره گفت: «اگر تیم پیروز نشود، هیچ‌کس گل‌های فوق‌العاده را به یاد نمی‌سپارد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما نشد. ما در نیمه دوم رویکردی بهتر داشتیم که به ما کمک خواهد کرد که بازی‌های بعدی را ببریم. من ناراضی‌ام چون نبردن را دوست ندارم. فصل سختی را سپری می‌کنیم. امسال هم واقعاً سخت بوده است. مهم نیست چه کسی گل می‌زند. مهم پیروزی تیم است. امروز هم ثابت کردیم که می‌توانیم بازی را ببریم.»

موراتا درباره آینده‌اش هم گفت: «همه می‌دانند که اگر امکانش باشد من با کمال میل حاضرم تا آخر عمرم اینجا بمانم اما فوتبال یک حرفه‌ و  یک تجارت است و بسیاری از اوقات ما بازیکنان گزینه‌های زیادی نداریم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی