نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
۳ |
۵
AFC اعلام کرد: دلیل میزبانی گوا در لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیح به باشگاه پرسپولیس تاکید کرده که یکی از اهداف AFC توسعه فوتبال در کشورهایی است که فوتبال در آنجا خیلی پیشرفت نکرده و بهترین راه حل برای رسیدن به این مهم اعطای میزبانی به آنها است.

خبرورزشی - انتخاب گوا به عنوان میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. به خصوص که در این گروه پرسپولیس قهرمان غرب در دوره قبل حضور داشت. نکته دیگری که انتخاب گوا را به عنوان میزبان یکی از گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا تعجب بر انگیز جلوه می‌داد شیوع ویروس کرونای هندی در ایالت‌های مختلف این کشور بود طوری که امروز شرایط هند در بحث کرونا وخیم است و به نظر می‌رسد در صدر جدول قربانیان این ویروس قرار بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی انتخاب گوا به عنوان میزبان و هم چنین گلایه‌های باشگاه پرسپولیس به این باشگاه توضیح داد که گوا به بهانه توسعه فوتبال در آسیا به عنوان میزبان انتخاب شد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد گوا پیش از این میزبان بازی‌های جام ملت‌های نوجوانان آسیا و جام جهانی در این رده سنی بود. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیح به باشگاه پرسپولیس تاکید کرده که یکی از اهداف AFC توسعه فوتبال در کشورهایی است که فوتبال در آنجا خیلی پیشرفت نکرده است و بهترین راه حل برای رسیدن به این مهم اعطای میزبانی به آنها است و انتخاب گوا به عنوان میزبان بازی‌ها در همین راستا بوده است. البته این نکته‌ای است که فیفا هم به آن توجه دارد؛ تا جایی که تصمیم گرفته بود جام جهانی جوانان در سال ۲۰۲۱ را در اندونزی برگزار کند که این مسابقات به بهانه شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۳ موکول شد، در حالی که به خوبی می‌دانیم اندونزی از نظر سطح فوتبالی در آسیا کشور پیشرفته‌ای بشمار نمی‌رود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    به عنوان یه استقلالی عرض کنم این دلایلی که ای اف سی آورده خیلی مسخره است و هدفی جز کوبیدن تیم های ایرانی ندارند اگر غیر از این بود و نیت ای اف سی راست بود میزبانی گروه اول رو به تاجیکستان و گروه فولاد رو به اردن می داد
  • مهدی هکتور IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    حتما به خاطر همین توسعه ورزش فوتبالم بوده که میزبانی بقیه گروهها رو هم دادن عربستان ...
  • شاهرخ IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    ...مالزی.اندونزی.مالدیو و اردن رو هم میزبان میکردین تا کلی پیشرفت کنه...۲۰ساله بازی ها تو مالزی هست ...مالزی چه پیشرفتی کرده....گروه مرگ فقط فولاد هست...استقلال تو هر گروهی باشه میگه مرگ....نمی‌دونم چه اسراری داره باسه بازی کردن.ای اف سی یه کاپم بدین به استقلالیها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی