درگیری ۲ بازیکن ایرانی با اماراتی‌ها در حاشیه بازی الوحده و پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه حامد لک در جریان دیدار با الوحده امارات نیز باز شد تا گل خورده‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان به سه برسد.

خبرورزشی - فرشاد فرجی پس از اضافه شدن به اردوی پرسپولیس در گوا برای اولین بار در فهرست این تیم قرار گرفت و امیر محمد یوسفی، دروازه بان سوم سرخ پوشان از لیست بازی با الوحده خارج شد.

گل تیم ماتاوز در دقیقه ۵ بازی الوحده و پرسپولیس سبب شد دروازه حامد لک برای اولین بار از زمان حضور وی در جمع سرخ پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان در جریان مسابقه باز شود. لک تاکنون در رقابت‌های آسیایی تنها روی ضربات ایستگاهی و پنالتی گل خورده بود.

بیشتر بخوانید:

در دقیقه ۲۳ شهریار مغانلو پس از خطای روی لوکاس پیمنتا، با بلند کردن دست خود به داور اعتراض کرد که این موضوع سبب شد ایلگیز ازبکستانی به مهاجم پرسپولیس تذکر جدی بدهد.

در دقیقه ۳۰ داور برای استراحت و آب نوشیدن بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر گرفت. در این زمان داود فنایی مربی دروازه‌بان های پرسپولیس به سمت لک رفت و با جدا کردن وی از سایر نفرات اختصاصی با این دروازه بان صحبت کرد.

در سومین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول مهدی ترابی روی عبدالله الکربی خطا کرد که این امر سبب شد برخی بازیکنان الوحده با ترابی و سرلک دچار درگیری جزئی شوند. هرچند هافبک پرسپولیس با حضور بالای سر بازیکن مصدوم اماراتی سعی کرد از وی دلجویی کند اما در نهایت داور ازبکستانی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد.

نیمه اول این مسابقه با برتری الوحده به اتمام رسید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی