نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چطور ممکن است آن صحنه خطا نباشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل دوم لاتزیو جنجالی شد و میلانی‌ها از اینکه داور از خطای بازیکن حریف بی تفاوت گذشت، عصبانی هستند و استفانو پیولی هم بعد از بازی به این مورد اشاره کرد.

خبرورزشی – استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل لاتزیو گفت از روسونری انتظار بیشتری داشته است.

میلان بازی را ۳ بر صفر واگذار کرد و پیولی گفت: «درست مثل اتفاقی که در بازی‌های اینچنینی برای ما رخ می دهد حریفمان در لحظات تعیین‌کننده بهتر از ما عمل کرد. در نیمه اول ما تیم برتر بودیم و شانس به تساوی کشاندن بازی را هم داشتیم. انتظار من از تیمم بالاتر بود چون ما کیفیت لازم را برای بازی بهتر داریم اما بعد از گل دوم اوضاع پیچیده شد.»

گل دوم لاتزیو جنجالی شد چرا که به نظر می رسید قبل از گل، خطایی روی هاکان چالهان‌اوغلو بازیکن میلان از سوی لوکاس لیوا انجام شده است، اما داور حتی بعد از مشورت با VAR هم خطایی اعلام نکرد. پیولی در مورد این صحنه گفت: «واقعاً نمی‌فهمم چطور خطا روی چالهان‌اوغلو گرفته نشد. داور رفت و صحنه را دوباره دید، با دیدن صحنه آهسته غیرممکن است کسی بگوید که لیوا، چالهان‌اوغلو را نگرفت و اصلاً به توپ کاری نداشت.»

میلان حالا رتبه دوم جدول را هم به آتالانتا واگذار کرده است: «این شکست دردناک بود و اوضاع پیچیده شد چون تیم‌های دیگر بالاتر آمده‌اند اما ما هنوز هم بالای جدول هستیم و باید هرچه سریع‌تر به مسیر خودمان برگردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی