نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
۱۰ |
۳
واکنش استقلالی‌ها به دربی آسیایی/ خدا کند به پرسپولیس بخوریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال برگزاری رقابت دربی آسیایی با توجه به نتایج رقم خورده در گروه استقلال و همچنین گروه پرسپولیس بیشتر شده است.

خبرورزشی - همواره در طول دهه‌های گذشته و در ادواری که استقلال و پرسپولیس همزمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند این امیدواری برای طرفداران دو تیم وجود داشت که پس از صعود از مرحله گروهی در دور یک هشتم و یا در مراحل بالاتر به مصاف هم بروند.

سال ۲۰۱۸ هم اتفاق افتاد

این قبیل اتفاقات در سال‌های اخیر بارها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاده است. نمونه آن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ که تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی به حریف اصفهانی یعنی تیم ذوب آهن برخورد کرد و توانست با پیروزی مقابل این تیم در دو بازی رفت و برگشت به مرحله بعد صعود کند.

یک قدم تا دربی

حالا و در حالی که لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با حضور چهار نماینده کشورمان برگزار می‌شود باز هم این احتمال به وجود آمده که در مرحله بعد تیم‌های اول و دوم گروه‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفته و شاهد برگزاری دربی آسیایی باشیم شاید تا آن روز تنها یکی دو قدم باقی مانده باشد.

واکنش استقلالی‌ها به دربی آسیایی/ خدا کند به پرسپولیس بخوریم

استقبال آبی پوشان از دربی

اما نکته جالب توجه در این میان بازتاب این خبر در اردوی استقلال است. این که بازیکنان استقلال از شنیدن این خبر و احتمال رویارویی با رقیب دیرینه خود نه تنها ناراحت و نگران نشدند بلکه از آن استقبال کردند. از جمله بازیکنانی که از این بابت روحیه گرفتند مهدی قایدی بود. کسی که پس از قطعی شدن دربی جام حذفی استوری کرد: "به به"!

استقلالی‎ها به یاد دربی جام حذفی

استقلال در آخرین دربی با سرمربیگری فرهاد مجیدی در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس رفت و توانست این تیم را پس از ۱۲۰ دقیقه و تساوی ۲-۲ در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

شکست پرسپولیس امیدها را بیشتر کرد

با توجه به شکست تیم پرسپولیس مقابل الوحده در پنجمین دیدار گروه E این امیدواری برای استقلالی‌ها بیشتر شده که پرسپولیس در وضعیت خوبی نیست و می‌توانند در دربی ۲۲ اردیبهشت (لیگ برتر) و لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم به برتری برسند.

AFC هم دربی را دوست دارد

قطعاً این احتمال برای هواداران هر دو تیم اتفاقی جذاب خواهد بود و به ویژه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا که هر بار به طور ویژه به مسابقات دربی پایتخت ایران پرداخته است و آن را پربیننده ترین مصاف فوتبالی قاره کهن می‌داند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدنان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    به پا شکست نخورید کیسه ها
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    کیسه کشا چقدر توهم زدند . الان پرسپولیس اگر بازی آخرش را به الریان ببازه به شارجه می خورد بعدش دارن میگه باخت به ضرر پرسپولیس شد و پرسپولیس در وضعیت خوبی نیست یکی به من چطور باخت مصلحتی بد هست . باخت مصلحتی بعضی وقت ها از برد هم بهتر هست که بازی پرسپولیس و الوحده هم این جور بود . بعدش فقط اینجا خبر که استقلالی میگن با یک باخت وضعیت پرسپولیس بد هست اولن اگر با یک باخت وضعیت یک تیم خوب نباشد که استقلال خودش در دو بازی آخرش ۱ امتیاز گرفت پس وضعیت استقلال خوب نیست دومن هم که بازی های مرحله بعد در شهريور ماه برگزار شود یعنی ۴ ماه دیگر سومن پرسپولیس به عنوان اولین تیمی که صعودش قطعی شده چطور وضعیتش بد هست پرسپولیس تنها تیمی بود که بعد از بازی ۴ صعودش قطعی شده بود . پس چطور الدوچرخه چی با یک باخت مصلحتی میگن وضعیت پرسپولیس خوب نیست اصلا وضعیت یک تیم بد باشد در شرایط فعلی مثل وضعیت بد الهلال آیا تا شهریور وضعیت بدش خواهد ماند تا اون وقت کلی تقویت می شود و خرج می کند پس وضعیت بد الان به این معنی نیست که تا ۴ ماه دیگر هم وضعيت اون تیم بدهست
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    ریز میبینم هاها
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    خدا کنه پرسپولیس ایران به نادی الکیسه السعودیه بخوره تیمی که در 4 بازی 8 گل خورده و قطعا راحت ترین حریف ممکن خواهد بود. اگر این اتفاق بیفته از حالا حضور پرسپولیس ایران در یک چهارم نهایی قطعی خواهد بود
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    بعد از سمیفینال جام حذفی پرسپولیس یه فینال ای سی ال تجربه کرد اینا هنوز تو نخ اون دربی ان؟؟!! همچین ژست میگیرن انگار پرسپولیس تسبیح دستش گرفته به استقلال نخوره.
  • sadeq,red IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    شما از گروهتون صعود کنید، بعد به به چه چه کنید
  • حامد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    وقتی حالت بده و الکی ادای حال خوبارو در میاری :))))
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    چرا خودتونو گول میزنید این پرسپولیس اون پرسپولیس نیتسش که تو ضربات پنالتی بردید الان تو 90 دقیقه کارتونو تموم میکنیم
  • شمسعلی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    این از اون خدا کندهایی هست که زبونم یه چیز میگه و دلم یه چیز دیگه! از الدوحیلی سه تا و چهار تا خوردیم که از الشرطه ته جدولی میبازه
  • Redheart IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    :)))) دربی آخری رو یادتون رفته فک کنم میگم عبدی بیادا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی