اسکوچیچ به کاپیتان استقلال انگیزه داد/ در تیم ملی به روی وریا باز شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی در مصاحبه تلویزیونی خود به طور غیر مستقیم اعلام کرد قصد دعوت از رامین رضاییان و وریا غفوری را به تیم ملی ندارد.

خبرورزشی - اگر به خاطر داشته باشید در یکی از بازی‌های استقلال در لیگ برتر وقتی وریا غفوری گل زد، به سمت جایگاهی که اسکوچیچ در آن نشسته بود رفت و شادی گل خاصی انجام داد تا شاید سرمربی‌ تیم‌ ملی او را ببیند. کاپیتان استقلال در آن لحظه با دست‌هایش یک عینک درست کرده و به سرمربی کروات تیم ملی یادآوری کرد که بهتر است او را ببیند.

حالا با گذشت ماه‌ها از آن روزها غفوری همچنان از تیم ملی دور است و اسکوچیچ می‌گوید مهم نیست که دفاع راست من در تیم ملی گل بزند بلکه من بیشتر از او کارهای دفاعی را می‌خواهم. مسلماً این حرف‌های اسکوچیچ انگیزه وریا غفوری را در ادامه مسابقات بیشتر می‌کند. به هر حال استقلال هنوز رقابت‌های آسیایی را در پیش دارد و در بازگشت از جده هم باید خود را برای دو بازی مهم با ذوب آهن و پرسپولیس آماده کند.

درخشش غفوری در این دو بازی می‌تواند فشار انتقادات را به اسکوچیچ بیشتر کند هر چند که وریا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و تا حدی از روزهای اوج خود دور بوده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی