نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| جنگ عجیب سرخابی‌ها پیش از دربی آسیایی/ پرسپولیس عمدا باخت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شکست پرسپولیس مقابل الوحده این شایعه در فضای مجازی به راه افتاد که شاگردان گل‎‌محمدی با هدف عدم صعود استقلال در این مسابقه فوتبال همیشگی‌شان را ارائه نکردند!

خبرورزشی - تیم پرسپولیس در حالی در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم الوحده شد که شاگردان یحیی گل محمدی تلاش بسیاری برای باز کردن دروازه نماینده کشور امارات انجام دادند و بارها دروازه تیم الوحده را آماج حملات خود قرار داده و تا آستانه باز کردن آن پیش رفتند.

اما پس از پایان این مسابقه و شکست تیم پرسپولیس برخی از شبکه‌های مجازی و صفحات اینستاگرامی هواداری استقلال با اشاره به این باخت و سقوط یک پله‌ای تیم محبوبشان در جدول سه تیم برتر دوم گروه‌های پنجگانه، این شایعه را به راه انداختند که شکست پرسپولیس مقابل الوحده بی دلیل نبوده است.

عکس| جنگ عجیب سرخابی‌ها پیش از دربی آسیایی/ پرسپولیس به عمد باخت؟

تیم الوحده در مرحله گروهی با این برد 10امتیازی شده و به صدر جدول تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنجگانه صعود کرد. پس از الوحده، النصر عربستان با ۸ امتیاز بهترین تیم دوم این پنج گروه است و استقلال به همراه الاهلی و تراکتور تیم‌های 7 امتیازی هستند که با تفاضل گل در رده‌های سوم، چهارم و پنجم جدول قرار دارند. با این حساب استقلال در بازی با الاهلی حتماً باید برنده از میدان خارج شود تا خود را در صدر جدول تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنجگانه قرار بدهد. در غیر این صورت بخت استقلال برای صعود باز هم کم می‌شود.

اما در همین زمینه باید به مصاحبه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس هم اشاره کرد که این قبیل شایعات را کودکانه و در سطح کری خوانی‌های هواداری دانستند. به طور مثال فرشاد پیوس در این زمینه عنوان کرد: این شایعات برای به حاشیه بردن تیم پرسپولیس است. در حالی که همه دیدند شاگردان یحیی با تمام وجود برای کسب حداقل امتیاز تلاش کردند.

با این همه این موضوع همچنان در صفحات مجازی، کانال‌ها و شبکه‌های هواداری به شدت داغ است و با حساسیت خاصی بین طرفداران سرخابی دنبال می‌شود.

هواداران استقلالی مدعی هستند که پرسپولیسی‌ها از ترس تقابل با استقلالِ آماده فرهاد مجیدی، قصد داشتند با شکست الوحده کاری کنند که استقلال در جمع تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنجگانه قرار نگیرد.

در نقطه مقابل هم پرسپولیسی‌ها به استقلالی‌ها حمله کرده و آنها را به دروغ پراکنی متهم می‌کنند و باخت پرسپولیس را یک باخت کاملا غم انگیز و غیرمنتظره می‌دانند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    کیسه سید سومی که با گوا تو یک سید بودن ترس داره آخه
    • Iman IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      خبر ورزشی لطفا یه سری هم به کانالهای لنگی بزن که گفتن با دوم شدن میتونیم به جای بازی با تیمهایی مثل الدحیل یا تاج، با تیمی آسونتر بازی کنیم
    • حمید علوی CA ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      بعضی وقتا، بعضی آدما، انقدر خودشون رو به نفهمی میزنن که حتی نمیفهمن امکان نداره برای عمدن باختن بتونی توپ رو به تیردروازه بکوبی! بنده استقلالی ام، بیش از ۴۰ ساله که استقلالی ام. اما اینکه بپذیرم پرسپولیس عمدن باخته اونم در شرایطی که یه شوت زاویه بسته گل خورده و توپ‌کوبیده به تیردروازه برام قابل قبول نیست. خیلی هم متاسفم که بعضیا با چرند بافتن باعث‌میشن «سطح شعور هواداری» افت کنه.
  • مهدی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    کیسه ها دوتا بازی بردن داشتن ستاره میزدن حالا ترس عدم صعود تو مرحله گروهی دارن
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    اگه ما دوبازی بعدمون رو ببریم صعود میکنیم و هیچ ربطی به نتایج لنگ نداره. چون تفاضل گلمون از تیم های دوم دیگه بهتره. حتی اگه یه برد و یه مساوی هم بگیریم احتمال زیاد بالا میریم. هرچند اگه صدرنشین بشیم بهتره. و دور بعد الدحیل و لنگ بازی دارن.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      اگر پرسپولیس به الریان ببازه به شارجه میخوره . پس ما می توانیم با یک باخت مصلحتی به جای اینکه به الدحیل بخوریم به شارجه می خوریم که تیم ضعیف تری نسب به الدحیل هست بعدش درسته که زیاد گل زدید ولی گل هم کم نخوردید . بعدش هم با باخت پرسپولیس و فولاد شانس الدوچرخه کم شد خودت هم خوب میدونی این حرف که میگن باخت پرسپولیس ربطی به الدوچرخه نداشت کاملا غلط هست . اگر پرسپولیس الوحده را می برد . الوحده شانس صعودش صفر می شد و اینجوری تیم دومی از گروه پرسپولیس به دور بعد نمی رفت و شانس الدوچرخه چند برابر می شد باخت فولاد به السد هم که به ضرر الدوچرخه شد
  • پارسه RO ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    بدبختها از یه طرف آویزون پرسپولیس هستند که بکشدشون بالا از یه طرف کری میخون و حرف از ترس میزنن . اصلا حالا که فکر میکنم خیلی خیلی خوشحالم که پرسپولیس به الوحده باخت این شیرین ترین شکست عمرم بود امیدوارم این شکست بی حاصل نباشه و امروز بی عرضه های آویزون تو دربی عربستان شکست بخورند تا لذتمون چند برابر بشه. تنها یک استقلال قابل احترامه اونم استقلال تاجیکستان.
    • کوهیار IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      کیسه مثل یه غده چسبیده بهمون...برای پول وپله پاداش آسیایی...برای کسب سهمیه وراهیابی به مرحله گروهی باشگاه های آسیا...برای بقا تو جام آسیایی...برای سعود از گروه زپرتی ودرپیتشون و... مدام چشمشون به ماست بعد اون هفتصد هشتصدهزار هوادارشون هم از رو نمیرن ومدام برا ابر قدرت اسیا کری میخونن.
  • محمود IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    دهنشونو باز میکنن از قهرمانی اصالت و از این چرت و پرت ها حرف میزنن.ولی وقت عمل که میشه بازیکن نیمکت نشین ما میشه ستارشون و بابتش ده میلیارد خرج میکنن.مربی پرسپولیسی میشه مغز متفکرشونو و نگران رفتنش میشن.آسیا هم که با بلیت پرسپولیس اومدن.حالا شاکی هستن که چرا پرسپولیس باخت تا بازم نتونیم به لطف پرسپولیس بیایم دور بعدی.اگر مشکل شما الوحده است که ما سه امتیاز قبلیرو ازشون گرفتیم ،وگرنه همین چنددرصد شانسم شما نداشتین.پرسپولیس به لطف دا و همت بازیکنا و سرمربی با غیرتش تو پنج تابازی 12 امتیاز آورده و بازی آخرم اگر حتی مساوی کنه صد در صد تیم آول گروهشه،دیشبم با اینکه یه گل عقب افتاد تمام تلاششو برای اینکه بتونه بازیشو ببره یا حداقل مساوی کنه کرد ولی خوب حریف اتوبوس الوحده نشد و در نهایت باخت.من نمیدونم این عقده ای بازیها چیه.بلا حداقل اگر کل کلم میکردن یکم منطق تو حرفاشون بود.البته کیسه ورزشیم کم آتیش بیار معرکه نیست.پرسپولیس تا الان صدرنشینه،12 امتیاز داره و از همه تیم های این تورنمنت امتیاز بیشتری کسب کرده.اونوقت کیسه ورزشی تیتر میزنه تراکتور سازی باعث شد پرسپولیس صعود کنه.آدم میمونه چی بگه
    • sohrab LU ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      مافیای تاس مهره‌هاشو تو جراید ورزشی خوب چیده،،همین‌ روزی‌نامه‌نویس ها مانع اصلیه دوتا قهرمانیه اسیامون بودن با هجمه‌ای که علیه پرسپولیس راه انداختن هردوفصل باعث شدن تمام ارکان ورزش کشور برا پرسپولیس شمشیرو از رو ببندن ازونورم که سلطانی‌فر پرسپولیس برانکو رو گوشت قربانیه صندلیه وزارتش کرد تا نمایندگان تاسی استیضاحش نکنن اینجا ایرانه
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    پس اون تیمی که دو تا زد به تیر دروازه پرسپولیس نبود؟ پس من کدوم بازی رو دیدم؟.
  • رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    شما اول صعود کنید بعد به فکر دربی باشین فقط ادعا پشت ادعا این از استقلالیها اونم از او تازه به دوران رسیده های تراکتور تا کی پرسپولیس جور شماها را باید بکشد
  • قرمزشمال IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    کیسه مگر نمیخاد قهرمان شه پس چیکار به نتیجه سرورش داره همه تیمها رو ببره و قهرمان شه متخصصان چرا اینقده ناله میکنند
  • سهراب IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    به عنوان یه استقلالی میگم این حرفا مزخرفه ، پرسپولیس تمام زورشو زد که نبازه ولی زورش نرسید ، ما هم دو تا بازیمونو میبریمو میریم بالا از گروهی که واقعا اسمشه گروهه نه گروه محلات
  • مهدي IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    مضحك ترين خبر رو ببينيد ((هواداران استقلالی مدعی هستند که پرسپولیسی‌ها از ترس تقابل با استقلالِ آماده فرهاد مجیدی، قصد داشتند با شکست الوحده کاری کنند که استقلال در جمع تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنجگانه قرار نگیرد.)) د آخه اگه تو آماده بودي خودت صعود ميكردي ، نه آويزون كسي بودي نه انگ ميزدي . تناقضات فضايي
  • سعید پرسپولیسی FR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    چندتا توپ به تیر زدیم؟ یعنی عمدا توپارو به تیر میزدیم؟ واللا رونالدو و مسی هم نمیتونن تو اون شرایط توپ رو بکوبن به تیر. هرچند اگه این باخت باعث حذف استقلال بشه خیلی خوبه.
  • شیشتقلال شیشتایی آسیا DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    متخصصان آسیا از صدقه سر پرسپولیس آسیایی شدن حالا هم باید از صدقه سر پرسپولیس از گروهشون صعود کنن . علی لطیفی میگفت پرسپولیس شخصیت قهرمانی تو آسیا رو نداره ولی همه دیدن استقلال حتی شخصیت صعود از گروهش هم نداره و صعودش بستگی به نتایج پرسپولیس داره
  • حسین IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    متاسفانه مکانیزم سید بندی و گروه بندی و صعود تیمها و بطور کلی برگزاری جام باشگاههای اسیا در چند سال اخیر دچار بی نظمی و بی برنامه گی آماتور گونه ای هست و مثلا در حالیکه در فوتبال اروپا استفاده از وی ای آر عادی شده هنوز در مسابقات باشگاههای اسیا استفاده از این سیستم مرسوم نیست .
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    وقتی نامه میزدین برا محرومیت آل کثیر ، فکر نمیکردین زمین گرده نه هاهاهاهاهاخخخخخخخخخخخ
  • غریب آشنا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    با سلام ما ایرانی ها حرفهای قدیمی را مانند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها این باخت نشان داد چقدر تیم فرهاد. سرحال هست که گل محمدی می بازد تا با استقلال روبرو نشود بله شما باور کن تیم مصلحتی باخت من به شما غول میدهم که تیم یحیی موفق نمیشود به فینال برسد چوب همین نامردی را خواهد خورد باتشکر از خبرورزشی
  • اخگر داراب IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    تیتر کم آوردین یا باخت لنگ را ماست مالی می کنین
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    شما ها که مجوز صعودتون دست پرسپولیسه چر میگید ما متخصص آسیاییم؟
  • نادي الكيسة السعوديه IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    شايد كيسه كشا حتى با سوم شدن در گروه C به مرحله حذفى هم صعود نكنند! لذا اين بحث ها هم بى ارزش خواهد بود زيرا در مرحله بعد كيسه حضور نخواهد داشت! بازى روز آخر همه چيز را مشخص خواهد كرد.
  • غریب آشنا IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    با سلام ما قهرمان هستیم ولی وطن فروش نیستیم برای دشمن بازی صهیونیستهای یک عشق قرمز مردانه بازی کردن خیلی مهمه نه از ترس به بازی تا روبروی آبی نباشی همه ایران این باخت را سنجیدن که چی شد ولی شما هنوز تو خوابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی