نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درگذشت جاسمیان را شیخ سلمان هم تسلیت گفت؛ فدراسیون فوتبال بی‌معرفتی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست و مدیراجرایی پیشکسوتان پرسپولیس گفت: شیخ سلمان و کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت شادروان حمید جاسمیان را تسلیت گفتند اما فدراسیون فوتبال خودمان و وزارت ورزش اقدامی نکردند.

خبرورزشی - مراسم خاکسپاری زنده یاد حمید جاسمیان در غیاب مسئولان یا نماینده فدراسیون فوتبال در بهشت زهرا برگزار شد. در این مراسم علی پروین، جعفر سمیعی، فریدون ممبینی، محمد پنجعلی، رحیم یوسفی، سعید عزیزیان و اردلان آشتیانی حضور داشتند اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نماینده ای در روز خاسپاری پیکر شادروان حمید جاسمیان نداشت!

رضا ریاضتی سرپرست و مدیراجرایی پیشکسوتان پرسپولیس که تا روز آخر به همراه علی پروین پیگیر کارهای مرحوم جاسمیان بود با گلایه فراوان گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بی معرفتی کرد. همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس با بنده تماس گرفته و ابراز گلایه کردند که چرا مدیران شهرت طلب در مراسم خاکسپاری مرحوم جاسمیان حاضر نشده یا حداقل نماینده ای نفرستادند؟

وی ادامه داد: این در حالی بود که شیخ سلمان و کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت شادروان حمید جاسمیان را تسلیت گفتند اما فدراسیون فوتبال خودمان و وزارت ورزش هیچ اقدام قابل توجهی انجام نداد.

ریاضتی افزود: باز دست جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درد نکند که خودش را به بهشت زهرا رساند و در مراسم خاکسپاری زنده یاد حمید جاسمیان شرکت کرد. متأسفانه به نظر می رسد برخی مدیران فدراسیون یا وزارت ورزش ما قبل از حضور در مراسم سوگواری یا خاکسپاری پیشکسوتان فوتبال حساب و کتاب می کنند تا ببینند دوربین های تلویزیونی یا رسانه ها حضور دارند و دیده می شوند یا نه؟ درحالی که حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ فوتبال پرسپولیس بوده که زحمات زیادی هم برای تیم ملی و فوتبال ایران کشیده است. الان پیشکسوتان پرسپولیس از وزارت ورزش و به ویژه فدراسیون فوتبال گلایه زیادی دارند و این بی توجهی زشت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    دنیا رو آب ببره فدراسیون رو خواب میبره فعلا که عزیزی خادم بیشتر به فکر انداختن عکس با حالتهای مختلف است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی