نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم‌های عربی به دنبال ستاره استقلال/ قایدی قبل از پایان فصل استقلال را ترک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا برخی تیم‌های متمول کشورهای حوزه خلیج فارس برای به خدمت گرفتن او اقدامات ابتدایی را انجام دهند.

خبرورزشی - در حالی که جدیت تیم‌های عربی برای جذب مهدی قایدی قابل درک است اما باشوی فوتبال ایران در صحبت‌هایی که با فرهاد مجیدی داشته اعلام کرده است دستکم تا پایان فصل در استقلال خواهد ماند و در میانه راه استقلال را ترک نخواهد کرد.

فرهاد مجیدی هم از مهدی قایدی خواسته در هفته‌های باقی مانده روی استقلال و ماموریتی که در ترکیب تیم به او محول شده تمرکز کند و در نهایت بعد از همراهی تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی اردوی تیم آبی را ترک کند.

مهدی قایدی خطاب به سرمربی تیمش گفته بازیکنی نیست که در میانه راه اردوی تیم را ترک کند و اگر در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد در ابتدای فصل این کار را انجام خواهد داد تا تیم برای پر کردن جای خالی او برنامه ریزی مناسبی داشته باشد. 

مهدی قایدی تا ساعاتی دیگر استقلال را در مصاف دوم با تیم الاهلی همراهی خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    از پرسپولیس کنعانی زادگان و احمد نوراللهی جدا می شوند از استقلال هم دیاباته و قایدی . پرسپولیس و استقلال دوباره بازیکنان اصلی شان را از دست می دهند
  • شمسعلی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    فرهاد که استاد ول کردن تیم در نیمه راهه یعنی شاگردش چقدر ازش یاد گرفته؟
  • اس اسی دستا بالا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    مهدی قائدی رو استقلال کمتر از 20 میلیون دلار نباید بفروشه تازه اونم آخرفصل باید راجع به اون حرف بزنن رقمی که هم برای مهدی خوب باشه هم برای باشگاه استقلال مطمئنا کشورهای حاشیه خلیج فارس چنین پولی رو برای قائدی هزینه میکنن
  • مهدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    چه خوب مکالمه ی لینشون رو میفهمین.خخخخ. کم تر تخیلات رو بنویسید لطفا
  • Iman IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    به هر حال روزی مهدی برای کسب درامد بیشتر و پیشرفت، استقلال را ترک خواهد کرد. امیدوارم مدیران استقلال با قراردادی هوشمندانه این انتقال را انجام دهند.
  • pari IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    کنعانی که داره میره.. قایدی که میره شیخم که نمتونه بیاد.. پرسپولیس میمونه و ارسلان مطهری.. صد تای ارسلان و جای مهدی رو نمیگیره.. پرسپولیس ❤ پرس میکنه استقلال رو..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی