نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش سریع کنعانی‌زادگان به خبر امضای قرارداد با الاهلی قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بنابر ادعای استاد الدوحه قطر راهی الاهلی شده است اما او این خبر را تکذیب می‌کند.

خبرورزشی - محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس که پیشنهاداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد، چند وقتی است صحبت از جدایی‌اش از جمع سرخپوشان مطرح و اسامی تیم‌های مختلف عربی به عنوان مقصد آینده او اعلام شده است.

اما لحظاتی قبل استاد الدوحه نام تیم بعدی این بازیکن ایرانی را فاش کرد و در خبری فوری و اختصاصی نوشت: «باشگاه الاهلی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی تیم فوتبال پرسپولیس را برای جانشینی شِین لاوری استرالیایی به خدمت گرفت.»

در این زمینه بخوانید:

کنعانی زادگان پس از انتشار این خبر به سرعت با انتشار متنی به آن واکنش نشان داد: 

واکنش محمد حسین کنعانی زادگان به جدایی از پرسپولیس

الاهلی در بین باشگاه‌های قطری رکورددار تعداد جذب بازیکن ایرانی است و هم‌اکنون نیز امید ابراهیمی را به‌ عنوان کاپیتان در اختیار دارد و احتمالا فصل آینده علاوه بر کنعانی‌زادگان، یک بازیکن دیگر ایرانی را هم به خدمت بگیرد که گفته می‌شود روزبه چشمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    این چند ماه هم سرت توی کار خود ات باشه.. حاشیه نساز . ماندی در خدمتیم. ولی بعد اون هر جا خواستی . مشرف!!!! شجاع هم مثل تو می فرمود من کجا را دارم برم... ولی عمر من هوادار بیهوده در این در اسیاب سفید نشده... می خواهی هم از کیسه برداری هم از اخور.!!! با این شایعات و بازار گرمی می خواهی پولی زیادی از پرسپولیس بگیری . نشد ان ور اب....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی