نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۲ |
۴
محل قرنطینه شدن پرسپولیسی‌ها در ایران مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان سرای کمپ تیم‌های ملی موافقت کرد.

خبرورزشی - کشور هند در روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و این اتفاق باعث شده تمام پروازها از مبدا یا به مقصد به  پاکستان ممنوع اعلام شود. وزارت بهداشت هم تاکید کرده دانشجویان و افرادی که قصد بازگشت از این کشورها به ایران را دارند باید قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارند تا ویروس جهش ییافته و خطرناک‌تر هندی به سایر مردم منتقل نشود.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس هم برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند حضور دارد، بازگشت کاروان تیم به ایران طبق دستور وزارت بهداشت با قرنطینه همراه خواهد بود.

به همین ترتیب طبق مذاکرات صورت گرفته باشگاه پرسپولیس درخواست قرنطینه کاروان خود در هتل آکادمی و مهمانسرای مرکز ملی فوتبال را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است تا بازیکنان و مربیان بلافاصله بعد از حضور در ایران تحت پروتکل‌هایش بهداشتی شدید به این هتل برای سپری کردن قرنطینه منتقل شوند.

تمرین پرسپولیس هم با رعایت همین پروتکل‌ها در قرنطینه و زمین شماره ۲ برگزار خواهد شد. قرنطینه پرسپولیس در شرایطی از صبح جمعه آغاز می‌شود که پایان آن با تصمیم وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا و مشخص شدن جواب تست‌های بازیکنان و مربیان و همراهان تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    می توانستندبی سروصدا وپس ازپایان بازی ها این موضوع رااعلام کنند.پرسپولیس رابه هنگام برگشت به قرنطینه بفرستند.دلی چرااین کاررانکردند؟جواب ساده است:اگراین کاررامیکردندپس چطوری باروح وروان بازیکنان بازی می کردند؟چطوربه آنهااسترس واردمی کردند؟چطورپاهای بچه هاراسست می کردند.اینه.نتیجه این اعلام عجولانه رادبازی باالوحده دیدیم .باز یبعدی راخدابه خیرکنه
  • شمسعلی. AE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    امیدوارم در باختشون به الوحده امارات خیریتی باشد که آقایان از کرده ی خود پشیمان شوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی