نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
۳ |
۰
فروزان: از همان جایی ضربه خوردیم که هشدار داده بودند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که فولاد خوزستان لیاقت صعود از گروهش را داشت.

خبرورزشی - محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: تیم الوحدات را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، می‌دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است. ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

وی ادامه داد: گروه چهارم گروه مرگ بود، النصر و السد از بهترین تیم‌های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند. هر تیمی در این گروه بود کار سختی داشت، اما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در بیشتر مسابقات باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. اگر کمی با دقت بودیم می‌توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم. به نظر من در بازی رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: درست است پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی در آسیا نداشتند، اما تیم‌های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و باتجربه‌ای داشتند. بازیکنان فولاد با تمام غیرت و تعصب در مسابقات حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود بالا برویم.

فروزان خاطرنشان کرد: در این مسابقات همه تیم‌ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در مسابقات فشرده ای که هر سه روز یک بار بازی انجام می‌شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

وی افزود: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم، ایشان یکی از بهترین بازیکنان آسیا در زمان فوتبالش بود و تمام تجربه‌اش را به بازیکنان جوان انتقال داد. تمام نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را در جلسات آنالیز به ما گفته بود و دقیقا از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادرفنی هشدار داده بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیم و بدون حضور در پلی‌آف در این مسابقات داشته باشد. یک پیشنهاد به AFC  نیز دارم و اینکه ای کاش این مسابقات سه روز یک بار انجام نمی‌شد چون تمام تیم‌ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می‌کردند. اگر بازی‌ها با فاصله بیشتری انجام می‌شد تمام آسیا می‌توانستند فوتبال بهتر و باکیفیت‌تری را ببینند. کادر پزشکی و بدنسازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    فولاد به مربی ضعیفش باخت. آسیا برخلاف لیگ ایران جایی نیست که بشه با شلوغ کاری و پشت هم اندازی نتیجه بگیری. نه میشه ابعاد زمین رو شب قیل از مسابقه کوچیک کرد، نه میشه در رختکن تیم حریف ستاد گذاشت، نه میشه حین بازی رو مخ نیمکت حریف راه رفت، … فولاد با بازیکنای با کیفیتی که داره حداقل بایست ۱۰-۱۱ امتیاز جمع میکرد. فولاد به سطح پایین کادر فنی ش باخت.
  • javad US ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    dorost migoyad, Folad be nazareh man az hameyeh teamha behtar bazy kard, faghat kamy bi tajrobeh boud, vaelah alean rafteh boud bala
  • میلاد سرخ IL ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    اگر قرار بود فولاد با پنجره ی بسته به مرحله ی بعد صعود کند آنوقت تفاوتی بین نکونام و برانکو نبود ، جناب آن کسی که با پنجره ی واقعا بسته و با ۱۴ بازیکن تا فینال آسیا رفت برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگ و محبوب پرسپولیس بود که هم تجربه ای به مراتب بیشتر از نکونام داشت و هم یک سر و گردن از همه ی مربیان ایران بالاتر بود و هم یک روانشناس کامل بود کسی که در حساسترین مقاطع مسابقات پرسپولیس را مانند سیاوش از آتش عبور میداد و به مراحل سخت تر می‌رساند کسی که الاهلی عربستان را در حالیکه ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بود شکست داد و ماجرای الدحیل را هم همه میدانند پس شما انتظار نداشته باش یک شبه السد و النصر را شکست بدهید آن هم با نکونام و هاشمی نسب ، حکایت آن تیمی که تا دو برد شانسی آورد سریع منتظر بودند afc جام قهرمانی آسیا را برایشان به ارمغان بیاورد ولی به محض اینکه به زمین سفت رسید حالا برای صعود منتظر معجزه و دعا و ثنا هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی