انتقاد پیروانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان/ پرسپولیس فصل گذشته بهتر بازی می‌کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم‌های ایرانی از لحاظ بدنی نسبت به شروع لیگ قهرمانان آسیا افت کرده‌اند.

خبرورزشی - غلامحسین پیروانی در خصوص عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نماینده‌های ایران شروع خوبی در این بازی‌ها داشتند اما در ادامه شرایط کمی فرق کرد. در بازی‌های پنجم بردی به دست نیاوردیم و مشخص است که تیم‌های ایرانی از لحاظ بدنی افت کرده‌اند. باید فشردگی بازی‌ها و شرایط آب و هوایی را هم در نظر گرفت، با این حال ما طرفدار هر ۴ تیم هستیم و امیدوارم در ادامه بهترین نتایج را بگیرند.

وی عنوان کرد: دیدید که استقلال در بازی رفت برابر الاهلی عربستان چه نمایشی داشت اما در بازی سه‌شنبه‌شب شرایط فرق کرد. پرسپولیس هم در بازی با الوحده با وجود اینکه چند موقعیت خوب را از دست داد ولی مثل بازی‌های قبلی ظاهر نشد. بازی‌های فشرده روی شرایط بدنی تیم‌های ایرانی تاثیر منفی گذاشت و اینکه تیم‌ها هر ۳ روز یک‌بار بازی می‌کنند برای فوتبالیست‌های ایرانی خیلی سخت است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال و پرسپولیس می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا مدعی جدی قهرمانی باشند؟» خاطرنشان کرد: فعلا که صعود استقلال قطعی نشده و امیدوارم در بازی آخر اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد. از طرفی اعتقاد من این است که پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان بهتر بازی از امسال بازی می‌کرد. قهرمانی در بازی‌های این فصل اصلا آسان نیست با این حال امیدوارم یکی از نماینده‌های ایران قهرمان شود.

وی در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: شانس پرسپولیس و سپاهان را برای قهرمانی برابر می‌دانم. بازی این دو تیم در اصفهان می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    جناب پیروانی پیش قاضی و ... پرسپولیس برای حذف استقلال از روی عمد بازی خودش رو باخت و 33 درصد شانس استقلال رو گرفت. اصلا به افت بدنی مربوط نمی شه. توی این تصمیم گیری برادر جنابعالی افشین خان نقش موثری داشته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی