فرهاد عربستانی‌ها را به ایران دعوت کرد/ دنبال کارهای عجیب و غریب نیستیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام، تنها یک نکته بوده است، ما باید فقط خودمان باشیم و اگر خودمان باشیم، شما منتظر نباشید چون سوپرایزی نمی‌بینید.

خبرورزشی -  فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه عراق در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم در بازی قبلی برابر الاهلی خیلی باهوش و با تدبیر بازی کردیم. با تعویض‌هایمان توانستیم بازی را کنترل کنیم. مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان است.

وی در پاسخ به این سوال که الشرطه برابر الدحیل پیروز شده و سوپرایز شما برای بازی فردا چیست، گفت: چیزی که مسلم است، این است که ما فردا بازی بسیار سختی داریم. تنها چیزی که از بازیکنانم خواسته‌ام، تنها یک نکته بوده است. ما باید فقط خودمان باشیم و اگر خودمان باشیم، شما منتظر نباشید چون سوپرایزی نمی‌بینید.

مجیدی درباره اینکه بالاترین آمار گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا متعلق به استقلال است. آیا استقلال باز هم هجومی کار می‌کند، عنوان کرد: در رابطه با بازی هجومی استقلال باید بگویم که این ساختار و فرهنگ باشگاه است و این مدلی است که بازیکنان و هواداران دوست دارند. دنبال کارهای عجیب و غریب نیستیم و این مدل تیم ماست. برای بازی فردا هم به بازیکنانم گفته‌ام به دنبال کارهای عجیب و غریبی نیستیم و می‌خواهیم مدل خودمان بازی کنیم.

سرمربی آبی پوشان در مورد غایبان تیمش در بازی فردا تصریح کرد:به خاطر فشردگی مسابقات بعضی از بازیکنانمان خسته نبودند، در مرز آسیب دیدگی بودند. ما آن‌ها را با تعویض‌هایمان حفظ کردیم. بعضی از تعویض‌هایمان در بازی قبلی به خاطر عملکرد فنی و خستگی نبود و می‌خواستیم بازیکنان آسیب نبینند و ما آن‌ها را حفظ کردیم.

مجیدی در جواب به این پرسش که نگرانی بابت بازی فردا ندارد، گفت:هر نتیجه‌ای که در بازی قبلی الشرطه به دست می‌آمد، باعث نمی‌شد تمرکز من و بازیکنانم بهم بخورد. من بلد هستم که چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر ۱۱ بازیکنی که فردا بازی می‌کنند، با یک قلب واحد و یک جسم واحد مقابل حریف بازی می‌کنند. چون آخرین کنفرانس است می‌خواهم دو تشکر کنم. اول از نمایندگان AFC که بازی‌ها را با نظم برگزار کردند. دومین تشکر هم از فدراسیون فوتبال عربستان دارم که بهترین هماهنگی را با ما داشتند و نمایندگان الاهلی هرچه که نیاز داشتیم را در اختیار ما گذاشتند و از همه آن‌ها ممنون هستم. امیدوارم در آینده نزدیک تیم‌های عربستانی به ایران بیایند و ما مهمان‌نوازی آن‌ها را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    با دعای خیر میلیونها هوادار با تدبیر کادر فنی و با تلاش و دوندگی بچه ها انشالله فردا الشرطه عراق رو میبریم و صدرنشین گروه میشیم
    • حامد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      اگه الدحیل هم بازیشوببره اون موقع استقلال به عنوان تیم دوم صعودمیکنه
    • استقلال تاج کبیر** IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      احتمال اینکه الدحیل الاهلی رو شکست بده کمه استقلال به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد
  • مجید IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    بالاخره همشهری خودشون هستین دیگه
    • الیاس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      ما مث شما شارلاتان بازی بلد نیستیم صاف و ساده حرف میزنیم.این شمایید که دنبال لشگر کشی و نابود کردن بودید و دست اخر هم افتادید به غلط کردن و معذرت خواهی.عقل خوب چیزیه که شما اندازه نخودشم ندارید
  • اولونگا IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    مجیدی چنان میگه بلدم چیکار کنم انگار سه چهارتا تیم رو قهرمان کرده.فرار کن بابا.به امید شیش تایی شدن اسدقلال جلوی شورت عراق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی