نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
۱ |
۳
تصمیم یحیی علیه خاطرات شجاع خلیل زاده
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حواشی تاریخ برگزاری دربی برگشت بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه دارد.

خبرورزشی بعد از جدایی غیرمنتظره شجاع خلیل‌زاده هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و هجمه‌ها حتی تا تقابل آنها در لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه یافته است.

اکنون در دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الریان قطر که بازی پایانی در مرحله گروهی نیز محسوب می‌شود، یحیی گل‌محمدی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش داشت که شاید یکی از جذاب‌ترین و مهمترین آن برای هواداران این تیم بازی دادن به فرشاد فرجی بود.

تصمیم یحیی علیه خاطرات شجاع خلیل زاده

بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده بحث زیادی در بین هواداران این تیم در خصوص شماره پیراهن ٣ شکل گرفته بود که گفته می‌شد هر چه زودتر باید این شماره به بازیکن دیگری اختصاص یابد و شرایط به شکلی پیش نرود که تا زمان بازگشت احتمالی شجاع این شماره بدون مدعی باقی بماند. موضعی که خیلی زود با واکنش باشگاه نیز همراه شد و ابراهیم شکوری نیز در توئیتی اعلام کرد که هیچ فشاری در خصوص اینکه شماره ٣ به بازیکن دیگری اختصاص نیابد وجود ندارد. در ادامه هم با جذب فرشاد فرجی این مدافع شمالی پیراهن شماره را از آن خود کرد.

فرجی که در ابتدا به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست تیمش را همراهی کند، بعد از دریافت تست منفی راهی گوا شد و اکنون در آخرین بازی مرحله گروهی شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد و نکته جالب تقابل شماره ٣ تازه وارد برابر شماره ٣ محبوب سابق سرخ‌ها بود. یحیی با استراحت به سیدجلال فرجی را در ترکیب سرخ ها قرار داد تا این بازیکن در مقابل چشمان شجاع پیراهن شماره 3 را بر تن کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    گل محمدی خیلی تاکتیکی ترازمجيدي بازی میکنه خیلی خونسردتره بالاخره کیسه کشا هوچی گرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی