نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جواد نکونام؛ از تفنگ بادی تا ذوق‌زدگی مفرط/ از اردن هم بالاخره باختیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فولاد در دور برگشت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اصلا تیم خوب دور رفت نبود و هر سه بازی را با شکست پشت سر گذاشت.

خبرورزشی - دردآورترین شکست فولاد در برابر الوحدات اردن بود. تصور می کردیم فولاد با عبور دوباره از سد این تیم وداع خوشی با بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت اما شکست در برابر این تیم کلکسیون ناکامی فولاد در دور برگشت بازی‌ها را تکمیل کرد و در نهایت شاگردان جواد نکونام با همان ۵ امتیازی که در دور رفت بازی‌ها بدست آوردند به کار پایان دادند و از همه بدتر در حضور تیم الوحدات اردن در قعر جدول گروه D قرار گرفتند.

اشتباه اول را جواد نکونام مرتکب شد که حتی پیش از بازی با العین در مرحله پلی آف گفت با تفنگ بادی به مصاف ژ۳ می رویم و با این مصاحبه شاگردان را با تفنگ بادی مقایسه کرد و این را به شاگردانش القاء کرد در برابر حریفانی قرار خواهند گرفت که قوی تر از فولاد هستند. اما بعد از شکست العین و هم چنین کسب ۵ امتیاز از دور رفت مرحله گروهی جواد نکونام گفت فوتبال ایران باید به فولاد افتخار کند در حالی که این هم اشتباه بود به این خاطر که بازی‌ها پایان نگرفته بود و دور برگشت بازی‌ها باقی مانده بود.

شاید اگر جواد نکونام از عملکرد شاگردانش ذوق زده نمی شد و مدام آنها را تحسین نمی‌کرد آنها می پنداشتند که برای تحسین، باید بازی های خوب دور رفت را در دور برگشت هم تکرار کنند.

افراط و تفریط در رفتارهای جواد نکونام موجب شد تا فولاد در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دو نیمه متفاوت داشته باشد. یک نیمه کاملا خوب و یک نیمه سراسر بد. به خصوص شکست در برابر تیمی از اردن که با هیچ ادله‌ای قابل توجیه نیست.

شکست در فوتبال باشگاهی را تنها در برابر اردن تجربه نکرده بودیم که کردیم؛ البته از فوتبالی که تیم  ملی‌اش چندی پیش به عراق و بحرین باخته شاید شکست در برابر اردن خیلی دردآور نباشد؛ البته امیدواریم همانند دوران حضور کارلوس کی روش این شکست‌ها برای همیشه در فوتبال ایران بایگانی شود. به نظر می رسد باید از حرف کم و به عمل اضافه کنیم. چون فوتبال در زمین است و نه در رسانه‌ها.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر طرقی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آخه ایراد از رسانه ها هم هست که بیخود یه تیم را هوایی میکنند اون از برد اول در مرحله پلی آف بیا و بین چه کار کرده بازیکنان هم فکر کردند دیگه تمومه ماجرا مدیر باشگاه باید در اینگونه مواقع درست مدیریت میکرد که کار به اینجا نرسه البته روزنامه وزین خبر ورزشی نیز در این غرور آنها بی تقصیر نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی