نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منچستریونایتد حریفانش را تحقیر می‌کند/ شیاطین بی‌رحم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچستریونایتد در روزهای خوبش، به هیچ تیمی رحم نمی‌کند و حریفان را گلباران می‌کند.

خبرورزشی- منچستریونایتد با اقتدار رم را درهم کوبید. اوله‌گنار سولشائر در دو فصل هدایت  این تیم، برای پنجمین بار به نیمه‌نهایی یک تورنمنت رسید در حالی که در هر چهار مرتبه قبلی ناکام بود. با این وجود این بار اوضاع فرق دارد و مربی نروژی در آستانه رسیدن به اولین فینال با یونایتد قرار گرفته است. درخشش ادینسون کاوانی و برونو فرناندس، یک شب رویایی را برای سرخ‌های اولدترافورد رقم زد.

برونو، فوق ستاره
برونو فرناندس از ژانویه سال ۲۰۲۰ که به منچستریونایتد آمده همواره ستاره این تیم بوده و هنوز هم بهترین بازیکن به حساب می‌آید. او چهارمین نیمه‌نهایی خود با یونایتد را تجربه کرد و سومین و چهارمین گل خود در نیمه‌نهایی‌ها را مقابل رم زد. او در بازی مقابل حریف ایتالیایی همه کار کرد و کلاس بالای فوتبال خود را همراه با قدرت رهبری و نبوغ تاکتیکی به نمایش گذاشت. فرناندس روی چهار گل تاثیرگذار بود تا یونایتد یک شب رؤیایی را داشته باشد.

اعتماد سولشائر
وقتی یونایتد در نیمه اول ۲-۱ عقب افتاد، انتقادها از ترکیبی که سولشائر انتخاب کرده بود بالا رفت و انتظار می‌رفت او تغییراتی را بین دو نیمه در ترکیب ایجاد کند. اینکه حضور همزمان مک‌تامینی و فِرد در خط هافبک لازم نیست و باید بازیکنی مثل گرینوود جایگزین یکی از آن‌ها شود، نقدهایی بود که هم در فضای کارشناسی و هم در شبکه‌های اجتماعی علیه مربی منچستریونایتد شد. اما او به ترکیب تیمش ایمان داشت و تغییری در آن ایجاد نکرد و جواب این تیم اعتماد را نیز در نیمه دوم با درخشش بازیکنانش به بهترین شکل دریافت کرد.

اسمالینگ، پراشتباه و ناراحت
کریس اسمالینگ، مافع سابق منچستریونایتد که بیش از ۳۰۰ بازی برای این تیم انجام داده است، در سال ۲۰۱۹ به رم رفت و قرارداد خود را هم با این تیم در ابتدای همین فصل قطعی کرد. او در بازگشت به اولدترافورد اما شب تلخی را پشت سر گذاشت. هم اخطار گرفت و هم پنالتی داد و هم روی گل پنجم در یارگیری اشتباه کرد. او و هم‌تیمی‌هایش مقابل طوفان حملات یونایتد در نیمه دوم پر اشتباه بودند. به نظر می‌رسد اسمالینگ در رم خوشحال نیست و از وضعیت تیم رضایت ندارد.

بازگشت دوباره به بازی
 
یونایتد زیر نظر سولشائر یک آمار جالب را در این فصل از خود به جا گذاشته است. آن‌ها ۲۸ امتیاز را در حالی به دست آورده‌اند که ابتدا زا حریف عقب بودند و سپس نتیجه را به سود خود برگرداندند. این اتفاق در بازی با رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم افتاد. آنها باز هم در نیمه اول کم‌توان نشان دادن و از جالوروسی عقب افتادند اما در نیمه دوم کاملاً متحول شدند و نه تنها برنده شدند بلکه تیم حریف را درهم کوبیدند.

پرقدرت و بی رحم
تیم اوله گنار سولشائر پیش از این در خانه خود ساوتهمپتون را با نتیجه ۹-۰ شکست داده بود و لیدز را هم ۶-۲ مغلوب کرده بود. آنها مقابل رم هم نشان دادند در صورتی که روزشان باشد با تمام قدرت از حریف رد می‌شوند و به کسی رحم نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی