سوال روز؛ استقلال - الهلال در تهران برگزار می‌شود؟/ پاسخ مهم خبرنگار مشهور سعودی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی طرف برگزار می‌شود.

خبرورزشی - با پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های راه یافته به این دور حریفان خود را شناختند که در این میان استقلال باید به مصاف الهلال عربستان تیم دوم گروه A برود.

با وجود اینکه استقلال به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد و با توجه به حضور آبی پوشان در عربستان گمان می‌رفت که این بازی به میزبانی استقلال و در شهر تهران برگزار شود اما این مسئله اتفاق نخواهد افتاد.

سوال روز؛ استقلال - الهلال در تهران برگزار می‌شود؟/ پاسخ مهم خبرنگار سعودی

سلطان المهوس خبرنگار مشهور عربستانی با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیدار استقلال و الهلال در یک زمین بی طرف برگزار می شود. او نوشته است: طبق تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از مارس ۲۰۱۶ اتخاذ کرده، این بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شود.

المهوس گفته است: این بازی در ایران برگزار نخواهد شد اما باشگاه استقلال به عنوان میزبان، می تواند کشور بی طرف را با توجه به شرایط مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کند.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و در بازه زمانی ۱۳-۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۴ شهریور) و مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ ۲۷-۲۹ سپتامبر (۵ تا ۷ مهر) به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و دولت تدبیر و امید موظف هستند برای اینکه الهلال در ایران بازی کنه از همین الان رایزنی های خودشون رو شروع کنند چون به اندازه کافی وقت برای این موضوع هست. با وجود دو بازی استقلال مقابل الاهلی در خاک عربستان، اگه الهلال نیاد در ایران بازی کنه باید درب فدراسیون و وزارت ورزش رو گل گرفت.
    • پاسخ به نادی الکیسه السعودیه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      باخت عمدی پرسپولیس از تیم هشتم امارات از ترس رویارویی با استقلال ایران.
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    دربی عربستان چرا باید در تهران برگزار بشه؟ معلومه که نمیشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      لنگی بیچاره خیلی بهت فشار اومده که استقلال از گروه مرگ تونسته صعود کنه. البته ما مثل شما نیستیم از الهلال 6 تا بخوریم و یکی بزنیم. یکی از دلایلی که الهلال نمی خواد توی ایران بازی کنه وحشت شدید از استقلاله چون عرستانی ها استقلال رو غول آسیا می دونن و لقب دادن و از استقلال می ترسن. استقلال در زمان شفر 4 بار پشت سرهم الهلال رو شکست داد. مطمئن باش الان هم در زمین بی طرف استقلال بز هم الهلال عربستان رو شکست میده ولی لنگیا از استقلال تاجیکستان می بازند و دست از پا درازتر به میهن باز می گردند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      اگه دربی عربستانه پس چرا یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی و در مجموع لنگیای حکومتی میگن 22 اردیبهشت با استقلال بازی نمی کنیم. البته ما می دونیم از کجا بهتون فشار اومده. ولی انصافا فصل پیش بدجوری جلوی قهرمانیتون در آسیا گرفته شد ولی نه به خاطر استقلالی ها بلکه چون شیشپولیسی ها فوتبال رو با ورزش رزمی و والیبال اشتباه گرفتن و دو پنالتی تقدیم تیم اولسان کردند.
    • Iman IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      به این بازی میگن دربی آسیا لنگی جون. و شما این وسط هیچ نقشی ندارین چون دربی آسیا بین دوتا غول آسیا بعنی استقلال و الهلال برگزار میشه. حالا شما هم به تقلید از چند تا کانال لنگی که بر اثر ندیدن قهرمانی آسیا یه ذره عقده ای شدن بهش بگو دربی عربستان یا هر بانمک بازی دیگه ای که دوس داری.
    • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      گروه مرگ فقط اونجاش که هیچکدوم از تیم های گروه قهرمان کشورشون نبودن و نهایتا تیم سید سومش که هم سطح گوای هند بود صعود کرد. ضمنا شما خیلی به زبان ملی ما مسلط هستی ، اونطور که توی پیج های النصر و ... جولان می دادین من فکر نمی کردم به زبان های غیر از عربی هم تسلط داشته باشین!
  • هادی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    واقعاً جای تأسف داره از حق قانونی خودشون نمیتونن برخوردار باشند، بغیر از قطر حتی توان انتخاب کشور ثالث دیگه ای هم ندارن، (بازی شهریور برگزار میشه قطر هوای گرمی داره و بنفع الهلال میشه این قضیه) ، حتی نمیتونن بازی رو در ازبکستان یا ترکمنستان برگزار کنن چون عربستان بغیر از قطر به هیچ کشور دیگه ای اجازه نمیده استادیوم در اختیار ایران بزاره
  • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    با مذاکرات سیاسی که در حال انجامه تا شهریور ایران از نظر دیپلماتیک با عربستان رابطه برقرار میکنه و انشالله تو زمین خودمون میزبان خواهیم بود
  • لنگ ورزشی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    سلطان المهوس خبرنگار لنگ تو کشور عربستانه
  • لنگ ورزشی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بازی با گوا هند تو مرحله گروهی، برخورد با تیم تازه وارد استقلال تاجیک، قرعه آسون شاهین نبندر عامری در حذفی.... جادو و جنبل چه کاراهایی که نمیکنه!
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    از اولسان هیوندای چه خبر؟؟
  • اس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    باید الدحیل صود میکرد تا استقلال به یک تیم اماراتی بخوره. الهلال بیکار نمیشینه در این چند ماه. به امید صعود بزرگ استقلال.
  • شمسعلی. IL ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    استقلالی ها بدانند این الاهلی عربستان از گوام هند ضعیف تر بود فقط اسم الاهلی عربستان را یدک می کشید یادتان نرود که شما هم یک شب ۶ گل از العین خوردید و یا پرسپولیس در همان هشت سال کذایی که با همت احمدی نژاد درب و داغون شده بود ۵ گل از الغرافه قطر خورد الاهلی عربستان دو، سه سال است در بحران شدیدی گرفتار شده که به قول برانکو از بازیکن سالاری و اختلاف در رختکن به این مشکل گرفتار شده اند پس بردن این تیم در اولین بازی بعد از ۶ باخت متوالی و سرمربی که فقط سه روز بود بالای سر این تیم بود خیلی هنر نبود شانسی بود که مثل همیشه به شما رو کرد پس خیلی به خودتان غره نباشید که همه ی ما فوتبال را می فهمیم حالا بماند که این تیم همین حالا هم در رده ی نهم لیگ عربستان است از الشرطه هم حرفی نزنیم بهتر است چون هر دو تیم عراقی حرفی برای گفتن نداشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی