توصیه مرد محبوب انزلی به مازیار/ با صبر و آرامش انتقادات را مطرح کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال انزلی توصیه جالبی به سرمربی ملوان کرد.

خبرورزشی - بهمن صالح نیا پیشکسوت و بنیانگذار باشگاه ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرورزشی با ابراز نارضایتی از برخورد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مازیار زارع گفت : باید به اعتراضات گوش کرد و به دنبال رفع اشکالات بود وگرنه برخورد شتابزده و قهری از هر مدیری می تواند سر بزند. من معتقدم فشارهای بسیاری باعث شد مازیار زارع دیگر آستانه تحملش به پایان برسد و صحبتهایی کند که بیشتر خود را در معرض محرومیت قرار دهد. مطمئنم اشتباهات زیاد داوری در چند سال گذشته برای بازی های ملوان هر سرمربی را به واکنش وادار می کند و این مسئله از نظر من طبیعی است.

صالح نیا خطاب به شاگرد جوان خود که به تازگی ردای مربیگری را برتن کرده گفت: توصیه من به زارع این است که کمی آرام تر و با صبر بیشتر در لباس مربیگری انتقاد خود را مطرح کند چون در وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال،مدیران اصلا پذیرای انتقادهای تند نیستند.

این پیشکسوت فوتبال انزلی در پایان اذعان داشت: امیدوارم مسئولین سازمان لیگ و رئیس فدراسیون به تیم هایی مانند ملوان که در تاریخچه فوتبال کشور به مانند نگین می درخشند بیشتر احترام بگذارند و در مسیر قانون کمک حالشان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی