نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
۰ |
۰
رقابت نفسگیر برای بقا در لیگ برتر فوتسال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال جالب توجه است.

خبرورزشی - با برگزاری بازی عقب افتاده از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده‌ها، اوضاع برای بقا در این مسابقات پیچیده شد و امتیازات نزدیک تیم‌ها، رقابت‌ها را بسیار حساس و غیرقابل پیش بینی کرده است.

جمعه شب تیم‌های کوثر اصفهان و اهورای بهبهان در شرایطی در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار پیش از این به دلیل ابتلای چند بازیکن و مربی تیم کوثر به بیماری کرونا به تعویق افتاده بود و سازمان لیگ در نهایت این بازی را در پایان نیم فصل این رقابتها برگزار کرد.

جدال دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا مشخص شود زور تیم‌ها در این گروه خیلی از بقیه بالاتر نیست و اختلاف کم امتیازات احتمالا همه چیز را به روز پایانی می کشاند.

در جدول اهورای بهبهان با ۵ امتیاز، شهروند ساری با ۴ امتیاز، کوثر اصفهان با ۳ امتیاز و ایمان شیراز با ۲ امتیاز رقابتی بسیار فشرده دارند که این بازی‌ها را جذاب کرده است.

هفته چهارم این پیکارها جمعه این هفته برگزار می شود که در بازی‌های این هفته شهروند ساری میزبان ایمان شیراز است و اهورای بهبهان از کوثر اصفهان پذیرایی می کند.

با توجه به وضعیت بهتر شهروند و اهورا، چنانچه این دو تیم بازی های خانگی هفته چهارم خود را ببرند گام بلندی برای بقا در لیگ برتر بر خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی