نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تلفن اعضای کاروان استقلال اشغال شد؛ صدای انفجارها را نشنیدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو انفجار مهیب در شهر جده موجب شد تا موجی از نگرانی بین اعضای خانواده کاروان تیم استقلال و البته هواداران این تیم در داخل کشور ایجاد شود.

خبرورزشی - صبح امروز اهالی شهر جده پایتخت عربستان با صدای انفجار های مهیب از خواب بیدار شدند که پس از بررسی دقیق مشخص شد موشک های بالستیک به این شهر مهم کشور عربستان برخورد کرده است.

اما با انتشار این خبر اعضای خانواده کاروان تیم استقلال در داخل و خارج از کشور به شدت نگران شده و بلافاصله تلفن های همراه مدیران، مربیان و بازیکنان تیم استقلال در هتل اینترکنتیننتال شهر جده به صدا درآمد. هواداران تیم استقلال نیز در صفحات مجازی به شدت پیگیر این موضوع بودند که انفجارهای شهر جده آسیبی به کاروان استقلال رسانده یا نه!

تلفن اعضای کاروان استقلال اشغال شد؛ صدای انفجارها را نشنیدیم

موضوع دیگر این بود که آیا استقلالی‌ها با وجود بسته شدن فرودگاه‌ جده قادر به خروج از این شهر و بازگشت به کشور هستند یا نه؟

استقلالی ها: صدایش را نشنیدیم

در تماسی که خبرنگار خبرورزشی با یکی از مسئولان تیم استقلال داشت در همین باره مطلع شدیم محل وقوع این انفجارها تا هتل اینترکنتیننتال به قدری زیاد بوده که اعضای کاروان نماینده کشورمان اصلا صدای این انفجارها را نشنیده و متوجه چنین اتفاقی نشده اند. این فرد مسئول به خبرورزشی گفت: ما اصلا صدایی نشنیدیم. خبر انفجارها را هم از طریق رسانه‌های جمعی و کانال‌های خبری در فضای مجازی شنیدیم.

برنامه بازگشت مثل قبل است

با توجه به وقوع این انفجارها و ساعاتی پس از انتشار این اخبار از سوی کاروان استقلال اعلام شد که هیچ تغییری در برنامه بازگشت این تیم به تهران به وجود نخواهد آمد. ظاهراً فرودگاه‌های شهر جده تنها برای ساعاتی بسته شده و پس از آن بار دیگر پرواز در فرودگاه این شهر از سر گرفته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی