نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
۱ |
۱
گازتا دلواسپورت خبر داد/ سردار دومین گزینه خط حمله رم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت دومین گزینه مدنظر برای خط حمله باشگاه رم است.

خبرورزشی - روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در گزارشی مفصل به بررسی وضعیت تیم فوتبال آاس رم برای فصل بعد پرداخت و از احتمال حضور «مائوریتسیو ساری» سرمربی یوونتوس در این تیم با امضای قراردادی دو ساله (با گزینه تمدید برای سال سوم) به قیمت ۴.۵ میلیون یورو خبر داد.

این روزنامه با اشاره به ضرورت ایجاد تغییرات گسترده و عمیق در تیم رم در صورت حضور ساری، اعلام کرد «آرکادیوش میلیک» مهاجم تیم مارسی گزینه اصلی برای تقویت خط حمله است. میلیک سال گذشته هم مدنظر تیم رم قرار داشت اما در نهایت راهی فرانسه شد.

گاتزتا از تحقیقات «پینتو» مدیر باشگاه رم درباره سردار آزمون پرده برداشت و نوشت: «برای خط حمله پینتو اطلاعاتی درباره آزمون (زنیت) گرفت. اگر ساری واقعاً به رم برسد می‌توان تلاش کرد تا میلیک را که تابستان گذشته مدنظر جالورسی بود به خانه آورد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    روز به روز سنش بالاتر میره و تیمایی که بهش پیشنهاد میدن یکی پس از دیگری کوچیک تر میشن از لیورپول و آرسنال شروع شد تا لاتزیو و دورتموند و ناپولی اورتون و الانم که سنش داره بالا میره رم و فیورنتینا آتلانتا و سویا بهش پیشنهاد میدن وبعد هم لابد تیمای درحد کلن و کریستال پالاس و الچه بهش پیشنهاد میدن و سردار هم خندان خندان تو روسیه عشق و حالشو می کنه بعد از اینکه سنش بالای ۳۲ سال رفت باید منتظر پیشنهاد تیمای داخلی و عربی باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی