نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پیام مهم مسی/ باید ببینیم پشت هر اکانت چه کسی پنهان شده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی ۲۰۰ میلیونی شدن فالوئرهای خود در اینستاگرام را جشن نگرفت بلکه یک پیام مهم برای آن‌ها داشت.

خبرورزشی – لیونل مسی هم به کمپین مبارزه با آزار آنلاین پیوست و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی را در این مورد منتشر کرد. ستاره آرژانتینی، ۲۰۰ میلیونی شدن تعداد فالوئرهای خود را جشن نگرفت بلکه از فالوئرهای خود خواست که کمک کنند که توهین و بی‌احترامی آنلاین تمام شود.

در چند روز اخیر، باشگاه‌های فوتبال انگلیس همراه با چند سایت خبری و همچنین یوفا، شبکه‌های اجتماعی را بایکوت کرده اند و قرار است از روز شنبه به مدت ۴ روز هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی از سوی آن‌ها صورت نگیرد. این اقدام در اعتراض به توهین‌های فزاینده‌ای که در این شبکه‌ها به بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال می‌شود و شبکه‌های اجتماعی نیز هیچ واکنشی به آن نشان نمی‌دهند.

مسی در متن خود اینطور نوشته: «به نظرم الان وقت آن است که به کسانی که پشت هر پروفایل هستند اهمیت بدهیم، تا متوجه شویم که واقعا پشت هر اکانت در شبکه‌های اجتماعی یک انسان واقعی با گوشت و خون وجود دارد. ما مدت‌هاست که توهین‌های زیادی را می‌بینیم و تجربه می‌کنیم که هر بار بدتر از قبل می‌شوند. این توهین‌ها روی همه شبکه‌های اجتماعی هستند و هیچکدام از آنها هم کاری برای توقف آن انجام نمی‌دهند. از شما ۲۰۰ میلیون نفر فالوئر خودم می‌خواهم که تبدیل به ۲۰۰ میلیون انگیزه شوید تا شبکه‌های اجتماعی را تبدیل کنیم به فضاهای امن و محترم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بیشتر این توهین ها از هوادارای مکتب کیسه نشأت میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی