نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
من مأمور مرگ راحت تیمم بودم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کروتونه یک سال بعد از صعود به سری آ، خیلی زود با این رقابتها خداحافظی کرد و بعد از این سقوط، سرسه کوزمی حرف‌های تلخی بر زبان آورد.

خبرورزشی – کروتونه با شکست ۲-۰ مقابل اینتر، عملا سقوطش به رقابتهای سری ب ایتالیا قطعی شد. آن‌ها در هفته سی و چهارم سری آ به مصاف اینتر صدرنشین رفتند و با وجود نمایش خوبی که نشان دادند با ضربه منحرف شده اریکسن و گل دقایق آخر اشرف حکیمی مغلوب شدند.

حالا کروتونه یک سال بعد از صعودشان به سری آ باید با این لیگ خداحافظی کند. سرسه کوزمی سرمربی کروتونه بعد از بازی گفت: «ناراحتیم چون این تیم کیفیت خوبی دارد و ما این را نشان دادیم. بازی کردن بدون حضور تماشاگران ضربه سنگینی به تیم ما زد، تیمی که برای ماندن در سری آ می‌جنگید.»

کوزمی حدود دو ماه پیش جای جیووانی استروپا را روی نیمکت کروتونه گرفت: «من وارث تیمی شدم که هماهنگ شدنش با سبک فوتبال من غیرممکن نبود اما قطعا زمان لازم را نداشتیم. الان خوشحالیم که فقط دو گل از اینتری خوردیم که چندین سال نوری از ما جلوتر است. ما اشتباهات مبتدیانه‌ای مرتکب می‌شویم که در این سطح از فوتبال باید تاوانش را بپردازیم.»

کوزمی در مورد آینده‌اش گفت: «تا آخر فصل صبر می‌کنم. آنچه دوست ندارم این است که من را آورده باشند که فقط به مرگ راحت تیم کمک کرده باشم. این کاری بود که زمانی که به اینجا آدم برایم وجود داشت. می‌خواهم این چالش را طور دیگری تمام کنم اگر قرار باشد اینجا بمانم.» اشاره او به اوتانازی یا مرگ خودخواسته است که بیماران لاعلاج از پزشک خود می‌خواهند که با رضایت خودشان به زندگی آن‌ها پایان دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی