نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پاسخ تند سازمان لیگ به گل محمدی/ ما برای همه کار می‌کنیم نه پرسپولیس و یک تیم خاص!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به تغییر برنامه اردوی تیم ملی، مسابقات لیگ برتر با یکی دو روز تغییر انجام می‌شود.

خبرورزشی - سهیل مهدی در خصوص همزمانی بازی‌های استقلال و پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در روز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: ممکن است تغییر در برگزاری یک یا دو بازی را در هفته اول داشته باشیم، چون یک تغییر ناگهانی برای برنامه‌های تیم ملی پیش آمده سعی می‌کنیم تا آخر وقت امروز برنامه جدید را اعلام کنیم.

وی در گفت‌وگو با رادیو تهران ادامه داد: متاسفانه پس از مخالفت دادگاه CAS با درخواست ایران، برنامه‌های تیم ملی زودتر شروع می‌شود و ممکن است که ساعت و تاریخ بازی‌ها یک یا دو روز جابه‌جا شود و فشردگی مسابقات بیشتر شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که تاریخ دقیق پایان لیگ برتر مشخص شده است؟ خاطرنشان کرد: ما تاریخ پایان لیگ را از مدت‌ها پیش داشتیم. یک مقدار متمرکز شدن مسابقات AFC و فیفا پیش آمد، تا دیروز قرارمان بر این بود تا حداکثر اول یا دوم مرداد لیگ برتر و تا نیمه مرداد جام حذفی را به اتمام برسانیم اما با تغییرات برنامه تیم ملی ممکن است این کار با یکی دو هفته تاخیر انجام شود.

مهدی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سازمان لیگ متعلق به هر ۱۶ باشگاه است و ما اگر برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم با توجه با شرایط همه تیم‌ها انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم نمایندگان‌مان مثل تیم ملی با فراغ بال و آسودگی خاطر در مسابقات شرکت کنند، کما اینکه برخی باشگاه‌ها درخواست تعویق مسابقات‌شان را داشتند اما وقتی از مسابقات برمی‌گردند و ما خوشحالی‌شان را می‌بینیم، باید یک مقدار کمک‌مان کنند و به مسابقات برگردند. ما شرایط همه را می‌بینیم و برنامه‌ریزی مسابقات برای ۱۶ باشگاه‌ است و بعد از یک تورنمنت برنامه را برای یک تیم عوض نمی‌کنیم. مگر اینکه مثل برنامه تیم ملی تغییری پیش بیاید، تغییراتی داشته باشیم، ما برای همه کار می‌کنیم نه برای پرسپولیس و یک تیم خاص که درخواستی داشته باشد، اما سعی و تلاش می‌کنیم که طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم‌ها حداقل آسیب را ببینند.

بیشتر بخوانید:

وی در خصوص ترتیب مسابقات لیگ تصریح کرد: ترتیب مسابقات به همان صورت است ولی با توجه به تغییر برنامه تیم ملی ممکن است یکی دو روز جابه‌جایی داشته باشیم. ما قصد داشتیم تا قبل از اردوی تیم ملی تا هفته ۲۲ و ۲۳ مسابقات را برگزار کنیم ولی الان ممکن است تغییراتی داشته باشیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: ما دیدیم که در خلال مسابقات گزارشگران تلویزیونی از کار خوب AFC صحبت کردند و اینکه غیر از سرمربی تمام اعضای کادرفنی ماسک می‌زنند، این ابلاغیه‌ای است که ما ۱.۵ سال پیش به تیم‌ها دادیم و پروتکل‌ها را اعلام کردیم، بحث رعایت قرنطینه و ضدعفونی کردن رختکن‌ها و ... این درخواست‌ها را داشته‌ایم ولی وقتی AFC انجام می‌دهد تمام رسانه‌ها به آن می‌پردازند ولی کار ما ساده‌انگاری می‌شود. واقعیت این است که انتظار داریم کار  ما هم دیده شود. اگر ما لیگ را در سال گذشته با تمام سختی‌هایش برگزار نمی‌کردیم، تیم‌های ما در این تورنمنت فشرده نمی‌توانستند موفق باشند و نتیجه برگزاری منظم و فشرده در سال گذشته این بود که تیم‌های‌مان با کادر و بازیکنان ایرانی بهترین نتیجه را گرفتند. ما انتظار داریم عزیزان رسانه‌ای این مسائل را ببینند.

مهدی در پاسخ به این سوال که برنامه مسابقات هفته ۲۳ تا ۲۶ را چه زمانی اعلام می‌کنند؟ گفت:  ما در حال حاضر ۱۴ هفته معوقه داریم اگر بتوانیم برنامه این مسابقات را تکمیل کنیم، بععد از آن می‌توانیم برنامه هفته‌های آینده را اعلام کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    ما .. ما همه را .. همه از نگاه ما... 16 تا... فکر کنم کسی از حرفهای شما هیچی نفهمید... شما کجا همه را در نظر می گیرید..!!! خیلی راحت می پرسم چرا درخواست استقلال را ترتیب اثر دادید. نیم فصل اول در مورد دو بر برابر!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی به درخواست پرسپولیس ترتیب اثر ندادید. می توانستید الان بازی صنعت نفت را برگزار کنید.. برابر شوند . بعد پرسپولیس را هم قرنطیه اش تمام می شد و ادا مه لیگ.... چرا بازی امسال قبل دربی مسله دار هست. !!!! به خاطر سپاهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه غلااااااااااااااااااااام
  • 4 در 6 IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    دور رفت معلوم بود ...نگو 16 تيم بگو دو تا تيم که کارشناسي داوري نيم فصل هم معلوم شد شش امتياز سود بردن از داوري ها وگرنه بازي پرسپوليس و نساجي تو اون وضعيت آب و هوايي اصلا نبايد برگزار ميشد يا بازي پرسپوليس با سپاهان که فقط بخاطر فشار کيسه برگزار شد . چقدر ارزش داره که دروغ ميگيد تو اين ماه عزيز وجدان داشته باش
    • شمسعلی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      همین که نیم فصل اول برای تیم مورد علاقشون استقلال کار خاصی نکردن مشخص می‌کنه چقدر راستگو هستن!!!!!!!!!!!!!!! یادشون رفته
  • پیام IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    نیم فصل اول که برای کیسه کار می کردی مهم نبود. حالا که پرسپولیس حقش رو می خواد بگیره، شد تبعیض!
  • جک تری دی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    من موندم اون خبرنگار چطور خبرنگاری این سوال رو نپرسید که اقای مهدی پرسپولیس به این اعتراض داره چرا دور رفت وقتی تیم رغیب اعتراض کرد شما برنامه رو تغیر دادین و گفتین ما نظر اقای مظلومی رو تامیین کردیم جواب این سوال رو بدین
  • رضا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    تو که اینقدر شهامت داری که همراه وقاحت است چرا در نیم فصل اول جلو پرویز مظلومی تا زانو سر خم کردی جمع کنید این حرفهای صد من یه غازو
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    اصلا دلم نمیخواد بدبین باشم یا تهمت بزنم یا مث جوونا قضاوت کنم ولی نمیدونم چرا به نظر میرسه همه چیز جور شده تا اوضاع به نفع سپاهان بره جلو. آخه کجای دنیا دیدین یه تیم از قرنطینه درآد بره یه بازی شیش امتیازی؟! بیخودی نیست که مدیران مربیانشون فاز تمدن گرفتن وگرنه این رفتارها اصلا توی ایران رایج نیست این تبریک ها این تمجیدها ... یه جای کار بدجوری می لنگه.
  • عباد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    وقتی توی دفترت تنها بودی کلماتی مثل شرف و وجدان را صد بار بنویس شاید یادت بیاد برای انسان این چیز ها هم لازمه!!!!!!!
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    از لحنش معلومه فقط برای پرسپولیس کار نمیکنه.دستور از بالا بهش رسیده
  • اس اس 2ستاره IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    بر همگان واضح واشکار شده تو این چند سال برای همه تیمها کارمیکنید نه تیم پرسپولیس ویک تیم خاص .اصلا تیم خاص چه معنی میده.مهندسی لیگ چه معنی داره .اصلا سرپرسپولیس مظلوم را جلو تیمهای دیگه میبرید .ناداوری تو این چندسال کمر تیم پرسپولیس راشکسته .بی دلیل نیست که همیشه میگن .اینها نمیخواهند پرسپولیس قهرمان بشه .اخه تبعیض وبی عدالتی تا کی ؟
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    کیسه ورزشی مگه زلفلی به مهدی دستور نداد بازی ها برابر باشه مگه رئیس فدراسیون کیسه کش نیست مگه بابا مسعود کل ایران رو برای استرا بسیج نکرد چرا سانسور می‌کندکجای دنیا قهرمان چهار ساله لیگ رو بعد از چند هفته قرنطینه شدن تو هند با اون آب و هوا دوباره 10 روز قرنطینه میکنن و می‌فرستم تو زمین تا یه بازی مهم انجام بده ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟!؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مجید IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    یه سئوال ساده که مطمئنا همه بلدند مگه بازی ها برنامه ریزی شده نیست و مثلا هفته دومه و یه تیم برای مسابقات خارجی میره و نمیشه برگزار بشه مسابقش بعد مثلا هم هفته دو و سه میگذره یعنی قبل از هفته چهارم برمیگرده پس مثل قبلا باید هفته چهارمش برگزار بشه و سر فرصت هفته دوم و سومش هم برگزار بشه اینطور فقط تیمهایی که هفته دوم و سوم با اون مسابقه داشتن به نوعی متضرر میشن پس چطور کیسه بعد از برگشت پرسپولیس حاضر نشد مسابقه بده و کل برنامه رو بهم زد البته از فرمانبریه سازمان لیگ و......از کیسه هم نمیشه گذشت چون اوامر کیسه رو اجرا میکنند
  • لنگ وقیح IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    درود بر شرفت آقای مهدی بالاخره یه جائی باید در برابر زیاد خواهی های تیم خاص ایستادگی می کردید
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    اگه قانون تو ایران رعایت می شد تیم لنگ به خاطر توهین های قومیتی باید به دسته یک سقوط می کرد
  • درتی لنگ IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    آخی ، وای که چقدر ظلم میشه در حق لنگ مظلوم ، مطمئن باشید یک امتیاز بزرگ برای لنگ پس این مظلوم نمایی ها در راه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی