نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس نیمی از راه قهرمانی در آسیا را رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید استقلال تاجیکستان یک تیم قدرتی و فیزیکی است و بازیکنان این تیم کمتر در کارهای تکنیکی تبحر دارند.

خبرورزشی - حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص صدرنشینی این تیم در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مصاف سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی با استقلال تاجیکستان گفت‌وگویی کوتاه با خبر ورزشی انجام داده است.

این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را چطور دیدید؟
تیم‌های ما عملکرد خوبی در این دوره‌ داشتند. تیم‌های فولاد و تراکتور نسبت به پرسپولیس و استقلال تجربه کمتری در لیگ قهرمانان آسیا دارند، اما با این وجود باز هم عملکرد قابلی قبولی داشتند و تراکتور هم توانست از گروه خود صعود کند. تیم‌های شرق آسیا بسیار قدرتمند هستند، اما تیم‌های  ایرانی هم قوی هستند و پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. تیم پرسپولیس با اقتدار صدرنشین شد و در تمامی خطوط از جمله خط دفاع و حمله عملکرد قابل قبولی داشت و این تیم در مرحله  گروهی، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

عده‌ای می‌گویند استقلال تاجیکستان تیمی است که نمی‌تواند حریف پرسپولیس باشد.
همه‌ تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شایسته حضور در این رقابت‌ها هستند و هیچ تیمی ضعیف محسوب نمی‌شود. تیم استقلال تاجیکستان هم با شایستگی صدرنشین گروه یک شد و حتی توانست الهلال عربستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. فوتبال تاجیکستان هم مثل کشورهای ازبکستان، قزاقستان و ترکمنستان کاملا فیزیکی است و بازیکنان تکنیکی کمی در فوتبال این کشورها وجود دارند. اعضای کادر فنی پرسپولیس باید به طور دقیق تیم استقلال تاجیکستان را آنالیز کنند و شناخت کافی از این تیم به دست بیاورند و به بازیکنان منتقل کنند. به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم گرفت. پرسپولیس تاکنون ۵۰ درصد از مسیر  قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته است. در مراحل بعدی، بازی تک حذفی است و پرسپولیس باید کاملا حساب شده به مصاف حریفانش برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    جناب درخشان لطفا نظراتتونو واسه خودتون نگه دارید و تیم و هوادار رو گمراه نکنید پرسم پولیس و هر تیم دیگری تا قهرمانی راه دشواری در پیش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی