یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
۰ |
۰
استقلال و ویترین داخلی/ لیگ قهرمانان آسیا در اتاق انتظار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و استقلال با وجود اینکه مجبور شد در عربستان به میدان برود، با کسب نتایج خوب جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد و حالا باید تا شهریور ماه به انتظار بنشیند تا زمان رویارویی با الهلال عربستان فرا برسد.

خبرورزشی - بدون شک جدال با آبی‌پوشان شهر ریاض از اهمیت فوق العاده زیادی برای مدیران، بازیکنان، مربیان و البته هواداران استقلال برخوردار است ولی همانطور که اشاره شد، نباید فراموش کنیم که مسابقه مورد نظر بالغ بر چهار ماه دیگر برگزار می‌شود و استقلالی ‌ها تا آن زمان کارهای بسیار مهم دیگری دارند که در اولویت قرار می‌گیرد. اولویت ‌هایی که می‌تواند زندگی ورزشی و مسیر کاری بسیاری از مدیران و مربیان کنونی این تیم را به معنای واقعی کلمه عوض کند.


ماراتن لیگ برتر

اولین و مهمترین مسابقاتی که پیش روی استقلالی ‌هاست، پیکارهای لیگ برتر خواهد بود. مسابقاتی که استقلال در کوران قهرمانی  قرار دارد و از روز جمعه هفته جاری با تقابل مقابل ذوب آهن دوباره زنگ آغاز آن به صدا در خواهد آمد.

نکته فوق‌العاده حائز اهمیت اینجاست که آبی‌پوشان پس از رویارویی با ذوب‌آهن باید مهیای مهم‌ترین مسابقه نیم فصل دوم شوند و بیست و دوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی دربی پایتخت را برگزار کنند.

قطعاً فرهاد مجیدی آنقدر تجربه دارد که بداند نتیجه بازی با پرسپولیس تأثیر بسیار زیادی در شرایط استقلال و کارایی این تیم در هفته‌های پس از دربی چه به لحاظ فنی و چه از نظر روانی خواهد گذاشت.

در واقع دربی پایتخت اصلاً یک مسابقه معمولی نیست و اتفاقاً حساسیت ‌های بسیار زیادی هم دارد که چاره ای جز پذیرفتن شرایط و زندگی کردن با آن‌ها وجود ندارد.

فرهاد به خوبی می‌داند قهرمانی در لیگ برتر چقدر برای هواداران استقلال مهم است و در صورتی که بتواند این مسابقات را فتح کند، محبوبیتش میان استقلالیها به معنای واقعی کلمه چند برابر خواهد شد.

میانبری به نام جام حذفی

در کنار پیکارهای لیگ برتر، قطعاً استقلال از جام حذفی نیز با بی‌تفاوتی عبور نخواهد کرد. استقلال در اولین مرحله از ادامه جام حذفی هم باید به مصاف ذوب آهن برود و به نظر می‌رسد کلاً سرنوشتش در این روزها با سبز پوشان اصفهانی گره خورده است.

قهرمانی در جام حذفی جدا از اینکه عنوان فوق العاده با ارزشی تلقی می‌شود، عملاً به منزله یک میانبر برای رسیدن مستقیم به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. میانبری که قطعاً استقلالی ‌ها نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی