نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وعده جذاب مدیر استقلالی درباره جذب قطعی یک ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حالی که هواداران این تیم سرمست از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بودند شیرینی این صعود را تا حدی به کام استقلالی‌ها تلخ کرد.

خبرورزشی - یکی از مدیران باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال در این مقطع اساساً اتفاق چندان مهمی تلقی نمی‌شود چون در کوران مسابقات هستیم و نمی‌توانیم تا تابستان بازیکن جدیدی جذب کنیم.

وی اضافه کرد: قوانین برای تمام تیم‌ها یکسان است و طبق قانون در حال حاضر نمی‌شود بازیکن خرید. از طرف دیگر، هر وقت مطالبات مربی اسبق استقلال پرداخت شود، پنجره نقل و انتقالات ما خودبه‌خود باز خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

این مدیر استقلال اضافه کرد: فعلاً رقابت‌های لیگ برتر تا اواخر تیرماه ادامه دارد و قطعاً تا آن زمان این ماجرا مرتفع خواهد شد. ما نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیستیم چون می‌دانیم حتماً باز می‌شود.

وی در مورد امین قاسمی‌نژاد هم تاکید کرد: قاسمی‌نژاد خودش دوست دارد استقلالی شود و مطمئن باشید اگر روی حرف خود باقی بماند و کادر فنی بخواهند قطعاً جزو اولین خریدهای ما برای فصل آینده خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی