عکس| رقیب فرهاد مجیدی آمد/ سرمربی جدید با ۶ دستیار و هواپیمای اختصاصی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوزه مورایس سرمربی جدید الهلال شب گذشته به همراه ۶ دستیار خود وارد عربستان شد تا به صورت رسمی کارش را آغاز کند.

خبرورزشی - باشگاه الهلال که در ابتدای فصل سرمربی خود رازاوان لوچسکیو رومانیایی را از سمتش برکنار کرده بود، شب گذشته نیز پس از کسب نتایجی که باب میل مدیران و هواداران این باشگاه نبود، تصمیم گرفت تا روجریو میکال سرمربی برزیلی خود را برکنار و خوزه مورایس را جایگزین او کند.

خوزه مورایس که سالها به عنوان دستیار خوزه مورینیو در تیم های چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان حضور داشت، در سه گانه تاریخی نراتزوری در سال ۲۰۱۰ مغز متفکر کادرفنی آقای خاص بود و سهم بزرگی در موفقیت های کسب شده مورینیو داشت.

مورایس که در سال ۲۰۰۹ یک قهرمانی در لیگ تونس در کارنامه دارد، به همراه الشباب در سال ۲۰۱۴ به قهرمانی سوپرکاپ عربستان رسید. او در سال ۲۰۱۹ هدایت چونبوک موتورز کره جنوبی را برعهده گرفت و در دو سال پیاپی این تیم را به قهرمانی لیگ کره جنوبی و یک قهرمانی جام حذفی رساند.

عکس| رقیب مجیدی و استقلال، کارش را رسما آغاز کرد

مورایس که در سال ۲۰۱۹ به عنوان مربی سال فوتبال کره جنوبی انتخاب شد، شب گذشته با یک پرواز اختصاصی با هواپیمای چارتری که باشگاه الهلال برای او تدارک دیده بود، به همراه ۶ دستیار خود وارد عربستان شد تا در بازی بعدی الهلال مقابل تیم سابقش یعنی الشباب روی نیمکت آبی های ریاض بنشیند.

قرارداد مورایس با الهلال ۲ ماهه و با قابلیت بند تمدید است که در صورت کسب نتایج مطلوب، این قرارداد طولانی تر خواهد شد و به احتمال فراوان، مورایس در بازی الهلال و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روبروی فرهاد مجیدی قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    الهلال با این مربی بخت اول قهرمانی آسیاست
  • لنگ ورزشی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    حریفان ما چه امکاناتی دارن و ما چه امکاناتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی