نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
۰ |
۰
ماشین‌سازی از لیگ برتر انصراف می‌دهد؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی می‌گوید ناراحتی مدیران باشگاه ماشین‌سازی از شهرداری به دلیل طول کشیدن مبلغ دو میلیاردی است که قرار بود به این باشگاه کمک شود.

خبرورزشی - ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان و استان آذربایجان شرقی  درخصوص بیانیه باشگاه ماشین‌سازی در خصوص کناره‌گیری از لیگ برتر و فعالیت‌های فوتبالی گفت: بیانیه‌ای که صادر شد، کاملا احساسی بود و شخص آقای زنوزی هنوز هیچ صحبتی را در این خصوص انجام نداده است. من و استاندار محترم از مدتی قبل دستور پیگیری لازم برای پرداخت بدهی‌های باشگاه را داده بودیم که متاسفانه طول کشیدن کارهای اداری این موضوع، سبب رخ دادن چنین اتفاقی شده است.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم ماشین‌سازی نه از فعالیت‌های ورزشی و نه از لیگ برتر کنار نخواهد کشید و شنبه برابر سایپا قرار خواهد گرفت. همچنین تا امشب خبرهای خوبی را در این راستا می‌شنوید و مدیریت این باشگاه قدیمی ریشه‌دار به کارش ادامه خواهد داد. این اتفاق تنها به دلیل طول کشیدن کارهای اداری پرداخت پول به این باشگاه برای پرداخت بدهی‌هایش بود.

بهتاج در خصوص اینکه بدهی‌ای که ماشین‌سازی باید پرداخت کند چقدر است؟ گفت: بدهی باشگاه به دو قسمت تفسیم شده است. فعلا مبلغ دو میلیارد برای انجام شدن کارهای باشگاه لازم است که شهرداری به زودی آن را پرداخت می‌کند و مشکلات باشگاه به صورت موقت حل می‌شود. قسمت بعدی، مقدار قرارداد سال‌های قبل است که پرداخت نشده و آن هم به‌زودی محاسبه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی