نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تعریف سنگین یک چهره مطرح از سیدجلال/ واکنش به پنالتی جنجالی کنعانی زادگان/ کری بخوانیم؛ حرمت‌ها را هم حفظ کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود خوردبین معتقد است سید جلال حسینی در کنار پرویز قلیچ خانی و محمد پنجعلی بهترین مدافعان میانی تاریخ ایران هستند.

خبرورزشی - سرپرست قدیمی پرسپولیس این روزها به دلیل شیوع ویروس کُرونا بیشتر در منزل به سرمی‌برد و کمتر از خانه خارج می‌شود. با این وجود محمود خوردبین مسابقات فوتبال به ویژه بازی‌های تیم محبوبش پرسپولیس را با دقت و وسواس خاصی پیگیری می‌کند. بخش‌هایی از حرف‌های او در گفت‌وگوی اخیرش با خبرورزشی را در زیر بخوانید: 

* سید جلال حسینی به نظرم کامل ترین مدافع بعد از انقلاب کشورمان است. او به همراه محمد پنجعلی و پرویز قلیچ خانی بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شوند. البته پرویز قلیچ در خط میانی هم ستاره بود.

* یحیی گل محمدی به درستی اجازه نداد کنعانی زادگان پنالتی اول پرسپولیس مقابل گوای هند را بزند و مهدی ترابی هم به زیبایی آن را گل کرد. پنالتی دوم اما فرق می‌کرد. حسین کنعانی زادگان هم دلش نمی‌خواست آن پنالتی خراب شود ولی ...

*{شاید کس دیگری می‌زد گل می‌شد؟} شاید هم خراب می‌شد! نباید این بچه را تحت فشار بگذارید. به هرحال کنعانی زادگان یک بازیکن ملی پوش است که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و می‌کشد. خیلی‌ها پنالتی خراب می‌کنند و حالا پنالتی او هم خراب شده است. مهم برد پرسپولیس بود که بدست آمد.

* درحال حاضر پرسپولیس و استقلال و همین طور تراکتور جزء نمایندگان کشورمان در آسیا هستند. ما دوست داریم همه نمایندگان ایران موفق باشند و در کنار کُری خوانی باید حواسمان به این موضوع هم باشد. باید حرمت‌ها حفظ شود چون زندگی واقعا ارزشی ندارد. شما می‌بینید چطور این بیماری کُرونا یکی بعد از دیگری عزیزان ما را می‌برد. دیروز علی انصاریان و مهرداد میناوند نازنین و امروز نادردست نشان که واقعا فوتبالیست بزرگی بود. فردا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد و حداقل حرمت‌ها را حفظ کنیم.

* {کنایه به مهدی فنونی زاده زدید که گفته بود پرسپولیس یلخی می‌برد؟!}  من کلی گفتم و اسم شخص خاصی را نمی‌آورم. ما باید به هم احترام بگذاریم چون این دنیا اصلا ارزشی ندارد.

* دلمان برای فوتبال تنگ شده اما چاره ای نیست. این روزها بیشتر در خانه خود قرنطینه هستم. متأسفانه ویروس کُرونا تمام دلخوشی مردم ایران و دنیا را گرفته و از ته دل آرزو می‌کنم هرچه زودتر ریشه کن شود. واقعا دوران سخت و عجیبی را سپری می‌کنیم و با ادامه این وضعیت همه مردم دِپرس خواهند شد. خدا خودش به همه ما کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مثل اسطوری پیروانی در ساختگی بودن کلیپ آزار کودک متعصب استقلالی و طلبکار بودن بعداز اینکه معلوم شد چقدر دنیای دروغی داره که فکر میکنه همه مثل خودشن
  • حق گو IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    چقدر شخصیت ها و مکتب ها با هم فرق می کند، آفرین به شما، آفرین به طرز نگاه شما، پیشکسوتان الگوی هواداران کوچک تر هستند، وقتی پیشکسوتی از روی تعقل حرف بزند، بقیه هم در کری خوانی ادب را رعایت می کنند، اما با کری خوانی بعضی از پیشکسوت ها و بازیکنان، آدم از فوتبال و هر چه ورزش است بیزار می شود. امید است این فرهنگ و شعور کری خوانی که اقای خوردبین فرمودند در جامعه نهادینه شود.
  • غلام سلمانی پور IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    جناب خردبین،درجوانی وبازیگری هم واقعاجنتلمن بودند.خداحفظ شان کند
  • شمسعلی. IL ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    جناب سید رضا آن کلیپ به هزار دلیل ساختگی و دروغ بود سندش هم اینکه خیلی سریع و بدون آنکه ماجرا شفاف سازی و روشن شود خانواده ی آن پسر رضایت دادند تا همه چیز ماست مالی شود در واقع بعد از باخت استقلال به الدحیل این بهترین ترفند بود برای سرپوش گذاشتن بر آن باخت و مثلا شوک به تیم وارد کردن، ولی من هنوز هم با قاطعیت می گویم نمایش زشتی بود اما استقلال سودش را برد
  • ناشناس IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    سلام.فلیم.پخش.شده.وقتساخته.بود.تا.هودار.استقلال.بشتر.شود. عدالت.نسیت.باشگاه.پرسپلوس.خیلی.بزرگ.است.ربتطی.باشگاه.ندارد.این.رفتار.قبول.ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی