درباره ماجرای عجیب انصراف از باشگاهداری/ زنوزی خاص‌ترین مدیر بخش خصوصی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها در فوتبال ایران مد شده مالکان بخش خصوصی وقتی عرصه را بر خود تنگ می‌بینند با یک نامه ساده چند خطی به سادگی از مالکیت انصراف می‌دهند!

خبرورزشی - دیروز محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، رسما اعلام‌کرد به دلیل شرایط اقتصادی کشور و همچنین تمرکز بیشتر روی باشگاه تراکتور، از مالکیت و مدیریت باشگاه ماشین‌سازی تبریز انصراف می‌دهد و به همین خاطر ادامه فعالیت این باشگاه تا انتقال قطعی امتیاز آن توسط هیئت فوتبال را به حالت تعلیق درآورد.

زنوزی همچنین در این نامه با بیان‌ اینکه تیمداری یک مالک برای دو باشکاه لیگ برتری طبق قوانین فدراسیون فوتبال ممنوع است، اعلام کرد در سال ۹۶ مبلغ ۶۸ میلیارد ریال خارج از هزینه‌های معمول تیمداری را برای ماشین سازی از دست داده و این پول در حال حاضر با توجه به نرخ دلار، معادل ۵۷۵ میلیارد ریال است. او در این نامه ارزش برند کنونی ماشین‌سازی را نیز بیش از ۱۰ میلیون دلار دانست.

درباره ماجرای عجیب انصراف از باشگاهداری/ زنوزی خاص ترین مدیر بخش خصوصی!

سوالی که در این میان می‌شود مطرح کرد این است؛ مالکیت در فرآیند باشگاهداری ما چگونه است؟ یک مدیر، یک شهروند عادی، اصلاً هر دوست عزیزی می تواند امتیاز یک باشگاه را خریداری کند و سپس، به سادگی با یک نامه چند خطی از مالکیت انصراف بدهد؟ قوانین جاری کشور در این باره چه می‌گوید؟ مگر از مال رسماً خریدار شده هم می‌شود انصراف داد؟

 اگر قرار است باشگاهداری بخش خصوصی کشور به همین ترتیب پیش برود، بدعت غلط انصراف از مالکیت، پدر همین فوتبال خصوصی نشده ایران را درمی‌آورد.  زنوزی یا هر مدیر غیرفوتبالی دیگر یادش باشد فقط در فوتبال بی در و پیکر ما می‌توانند امتیاز باشگاهی را بخرند و بعد طی نامه‌های من فدایت شوم، از مالکیت انصراف بدهند؛ اینجا اگر فوتبال اروپا بود به آقای مالک نشان می‌دادند قوانین حرفه‌ای در هر زمینه‌ای، چه به روزگار آدم می‌آورد!

درباره ماجرای عجیب انصراف از باشگاهداری/ زنوزی خاص ترین مدیر بخش خصوصی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    ماشین زمانی در تبریز بیشتر از تراکتور طرفدار داشت . بالاخره یک جوری باید طرفداران این تیم قدیمی را ازش گرفت و تراکتور سازی را یک تاز کرد در طرفداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شهدرای را هم همینطور نابود کردند. به پای تراکتور قربانی شدند یکی یکی تیم های مردمی تبریز!!!!!!!!!!!!!!!!!! در ضمن همین ذنوزی اول فصل نگفت ماشین را واگذار کرده . و مالک یک تیم هست حالا چرا مدعیان قهرمانی لیگ که میلیمتری در حال حرکت هستند این اقا باز انصراف داده. عاقلان دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • فاطی تی تی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      جز ... حرفای کسایی که چشم ندارن تراکتور و هواداراش و ببینن ،مردم ازربایجان عاشق تراکتورن شما این وسط چی میکی اخه؟
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    حاجی حالا شما چرا اینجوری میسوزی بفرما شما تیم رو تحویل بگیر مدیریت کن. زنوزی بدجور خار چشمتون شده . اگه یک زره سواد داشتی و به قول خودت قوانین اروپارو میدونستی که نمیدونی اینو میفهمیدی تو اروپا باشگاهها از همه جا درآمد دارن پس مالک تیم رو ول نمیکنه مثل ایران نیست صفر تا صد هزینه هارو از جیبش بکنه . راستی حاجی شما تا حالا چند تومن واسه تیم محبوبت هزینه و کمک کردی؟
  • آذربایجان IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    چراشماناراحتید مثل پرسپولیس نیست که فدراسیون ودولت همه جوره حمایتش میکنند
  • فاطی تی تی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    خبر ورزشی لطف کن بیا شما بخر شما که ادعات میشه!! کل بخشای خصوصی تو کرونا ضربه دیدن باشگاه های بزرگ دنیا درپی جبران چنین چیزی داشتن سوپر لیگ و تاسیس میکردن حالا شما دارید یغه زنوزی رو میگیرید؟تیمای موردعلاقتون راحت به دولت وصلن و دارن خرج میکنن دغدغه ای هم ندارن قطعا اینجا بخش خصوصی ضربه میبینه زنوزی دوساله میخواد ماشین و واگذار که یه مرد پیدا نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی