نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
۰ |
۵
نسخه خداحافظی اجباری از تیم‌ملی برای پرویز هادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون‌کشتی و کادرفنی تیم‌ملی کشتی‌آزاد به‌صورت تلویحی و غیررسمی، نسخه خداحافظی اجباری برای پرویز هادی پیچیده‌اند! 

خبرورزشی - بعداز این‌که نفر سوم سنگین‌وزن کشتی‌آزاد جهان در مسابقه انتخابی مغلوب جوانانی تازه نفس و پرانگیزه مثل امین طاهری و امیرحسین زارع شد، برای ریکاوری روحی و جسمی، نیاز به استراحت داشت. 

درحالی‌که انتظار می‌رفت بعداز پشت سر گذاشتن این‌ایام، دوباره وارد چرخه برنامه‌های فنی تیم‌ملی شود، اما نه تنها به اردوهای تیم‌ملی دعوت نشد، بلکه از کسب شانس مجدد برای حضور در مسابقه انتخابی برای حضور درالمپیک هم محروم شد. باتصمیم غلامرضا محمدی و کادرفنی، فقط امیرحسین زارع و امین طاهری به لهستان می‌روند تا تکلیف ملی‌پوش 125 کیلوی کشورمان برای توکیو مشخص شود. 

هرچند برای رقابت در سنگین‌وزن، نمی‌توان شرایط سنی پرویز هادی را پایان خط، حساب کرد ولی حضور جوانان شایسته و مطمئنی مثل امیرحسین زارع، امین طاهری، یداله محبی، عباس فروتن و ..... در سنگین‌وزن کشتی‌آزاد، شرایطی را رقم زده تا فدراسیون‌کشتی و کادرفنی تیم‌ملی نسبت به تجربه، تلاش و توانمندیهای پرویز هادی احساس بی‌نیازی کرده، به‌صورت تلویحی و غیررسمی، نسخه خداحافظی او با دنیای قهرمانی را به دستش داده‌اند!

بعضی حرف‌وحدیثها نیز پیرامون تحمیل این خداحافظی اجباری مطرح می‌شود، که درآستانه المپیک، فعلاً چیزی راجع به آنها نگوییم خیلی بهتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی