نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کار سخت پرسپولیس برای حفظ این سه ستاره/ زمان تمدید ستاره‌های پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از جدال با استقلال مذاکرات نهایی خود را با چند بازیکن کلیدی برای تمدید قرارداد انجام دهند.

خبرورزشی - پرسپولیس بعد از صعود مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا حالا تمام تمرکز خود را روی دو بازی حساس مقابل سپاهان و استقلال گذاشته است. این دو بازی تاثیر مستقیمی روی تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت.

مدیران پرسپولیس در کنار بازی‌های حساس پیش رو با توجه به اتمام قرارداد چند ستاره خود قصد دارند قبل از پایان فصل قرارداد این بازیکنان کلیدی را تمدید کند.

نفراتی مثل وحید امیری، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان جزو بازیکنان تاثیرگذاری هستند که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه این بازیکنان پیشنهادهای خوبی از تیم های قطری دریافت کردند در صورتی که مدیران پرسپولیس دیر بجنبند ممکن است این بازیکنان باکیفیت را از دست بدهند.

طی روزهای گذشته به خصوص زمانیکه پرسپولیسی ها در هند حضور داشتند ابراهیم شکوری به نمایندگی از مدیریت باشگاه پرسپولیس در چند مرحله مذاکرات ابتدایی را با این بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام داد و قرار شد بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران ادامه مذاکرات از سر گرفته شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد قرار است بعد از جدال با استقلال که  ۲۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد باشگاه پرسپولیس مذاکرات نهایی خود را برای تمدید بازیکنان کلیدی خود انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی