نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مورینیو: پروژه برنده را در رم خواهم ساخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم رم گفته می‌خواهد یک پروژه برنده را در رم داشته باشد و اینکه جالوروسی را به دلیل شور و اشتیاق فوق العاده هوادارانش انتخاب کرده است.

خبرورزشیژوزه مورینیو ۵۸ ساله در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در حالی به فوتبال ایتالیا برمی‌گردد که کارنامه پرافتخاری شامل ۲۵ قهرمانی را همراه خود دارد. سرمربی پرتغالی سابق پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام با قراردادی سه ساله به رم پیوسته و جانشین پائولو فونسکا در پایان این فصل خواهد شد.

ژوزه در اولین صحبتهای خود بعد از پیوستن به رم به سایت رسمی باشگاه گفت: «ممنونم از خانواده فرایدکین بابت انتخاب من رای هدایت این باشگاه بزرگ و بابت اینکه من را در برنامه خود مد نظر داشتند.»

او ادامه داد: «بعد از ملاقات‌هایی که با مالکیت باشگاه و تیاگو پینتو داشتم، خیلی سریع به جاه‌طلبی آنها در مورد رم پی بردم. این همان انگیزه و جاه‌طلبی است که همیشه من را به جلو رانده و ما با هم می‌توانیم یک پروژه برنده را در سال‌های پیش رو بسازیم.»

مورینیو با تمجید از هواداران رم گفت: «شور و اشتیاق باورنکردنی هواداران رم، من را متعقاعد کرد که این سمت را قبول کنم و مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید هستم. در ضمن، برای پائولو فونسکا بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم رسانه‌ها نیز این موضوع را بپذیرند که صحبتهای ییشتر را در این زمینه در وقت مناسب انجام خواهم داد. زنده‌باد رم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    این چه عکس مستهجنی بود که برای این مقاله گذاشیتد؟ اومدیم یه مقاله ورزشی بخونیم اعصابمون داغون شد. حداقل اخلاقیات رو مثل صدا و سیمای میلی رعایت کنید. لطفا اون س..ه های گرگ رو شطرنجی کنید اگر دین ندارید آزاده باشید ماه رمضونه ها. من وظیفه امر به معروف خودم رو به عنوان یه ایرانی مسلمان انجام دادم دیگه بقیه اش با شماست اگه س..ه های گرگ رو شطرنجی نکنید هر هموطنی که روزه اش باطل بشه گناهش پای شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی