نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قتل فجیع فوتبالیست لیگ برتری با شوکر برقی/ رفتار وحشیانه یک پلیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق بررسی دادگاه، بنجامین مانک پلیس انگلیس به قتل دالیان اتکینسون در سال ۲۰۱۶ متهم شده است.

خبرورزشی – دادگاهی در انگلیس در مورد پرونده کشته شدن دالیان اتکینسون بازیکن سابق لیگ برتر انگلیس که در تیم‌های منچسترسیتی و استون‌ویلا بازی می‌کرد، حکم خود را صادر کرد.

طبق بررسی دادگاه، افسر پلیس با استفاده از شوکر الکتریکی جراحات جدی به اتکینسون وارد کرده و دوبار هم به سر او لگد زده است. در این گزارش آمده است که مدت استفاده پلیس از شوک الکتریکی، شش برابر بیشتر از حد استاندارد بوده است. بنجامین مانک، نام افسری است که به قتل دالیان اتکینسون در سال ۲۰۱۶ متهم شده است. این پرونده بعد از مدت‌ها به مرحله دادگاه رسید و او همراه با یک افسر دیگر که او نیز به ضرب و شتم مقتول، متهم است در دادگاه حاضر شد.

اتکینسون بازیکن سابق استون ویلا، طبق تحقیقات دادگاه، ۳۳ ثانیه با شوکر برقی مواجه شده و به همین دلیل جان خود را از دست داده است. بازپرس پرونده در این مورد گفت که زمان استاندارد استفاده از شوکر برای برخورد با یک متخلف، ۵ ثانیه است اما افسر پلیس در آن صحنه مدام دکمه شوکر را فشار داده و این کار را ۳۳ ثانیه ادامه داده است. ضمن اینکه  افسر مانک، با آنچنان ضربه‌ای به سر اتکینسون لگد زده است که جای پوتین‌های او روی دو قسمت از پیشانی فوتبالیست سابق، قابل ملاحظه بوده است. همکار او نیز چندین ضرب با باتون به سر او زده، در حالی که مقتول کف جاده روی زمین افتاده بوده است.

قاتل دالیان اتکینسون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهانبین نعمت الهی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    همین اتفاق هم در ایران افتاد ولی نه دادگاهی نه پیگیری شد
  • علی US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    هزار برابر بدتر از ایناش توسط نیروی انتظامی بارها اتفاق افتاده هیچ دادگاهی هم برگزار نشده
  • شهرام IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    این جنبش "بلک لایف متر" چرا تو انگلیس شورش نمیکنن؟ آها اونجا رو برادرای کمونیست و دیکتاتور پوشش نمیدن چون پولای تمیزشون تو بانکای انگلیس دپو شده! انگلیسی ها نژادپرست ترینها در دنیا هستند و بعد از انگلیسی ها ، چینی ها قرار میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی